AnonymBruker Skrevet 10. desember 2020 #1 Skrevet 10. desember 2020 Mitt andre svangerskap, opplevde aldri sånt med førstemann. Ikke engang til termin. Nå er jeg i uke 29, og har innimellom kraftige vonde stikk rett ned i tissen. Gikk tur istad og fikk flere av disse, såpass hadde akutte press nedover at jeg stoppet og måtte ta med til magen. Veldig vondt! Er dette vanlig?? Kanskje jeg bare var heldig med første som ikke opplevde det? Anonymkode: ee83c...181
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2020 #2 Skrevet 10. desember 2020 Jepp, er vanlig. Må stoppe flere gabger selv når jeg går tur. Anonymkode: 90f9f...df6
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2020 #3 Skrevet 10. desember 2020 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jepp, er vanlig. Må stoppe flere gabger selv når jeg går tur. Anonymkode: 90f9f...df6 Huff, så guffent! Føles jo som at babyen skal komme ut når som helst! Ts Anonymkode: ee83c...181
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2020 #4 Skrevet 11. desember 2020 Det er helt vanlig at det er mye mer intenst med nummer to. Hadde samme følelse som deg, mye nedpress, ekstremt mye kynnere helt fra 25+. Det gav gode forberedelser for livmoren, og babyen kom på 2 timer fra første rie i uke 39. Anonymkode: 2522b...b25
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2020 #5 Skrevet 11. desember 2020 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Det er helt vanlig at det er mye mer intenst med nummer to. Hadde samme følelse som deg, mye nedpress, ekstremt mye kynnere helt fra 25+. Det gav gode forberedelser for livmoren, og babyen kom på 2 timer fra første rie i uke 39. Anonymkode: 2522b...b25 Såpass, håper jeg er like heldig! Hadde rask og enkel fødsel med første, så hadde vært en drøm om denne kommer enda enklere (og helst litt før termindato) 😄 Anonymkode: ee83c...181
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå