AnonymBruker Skrevet 10. desember 2020 #1 Skrevet 10. desember 2020 Dette er alt jeg ønsker. Jeg har hatt tre seriøse partnere i livet og med alle har det vært et sinnsykt mas om sex. Hver eneste bidige dag, helst flere ganger om dagen. Det er grusomt slitsomt og har vært mye av grunnen til alle bruddene. Jeg vet jeg ikke er verdens mest seksuelle person, men jeg trives og jeg synes ikke 1-2 ganger i uka kvalifiserer til «aseksuell». Jeg trodde det var ganske gjennomsnittlig. Selvsagt litt mer i nyforelsket-perioden, men gjevnt over synes jeg det er fint. Hvordan er det med dere andre? Har dere menn som ikke maser? Har jeg vært uheldig eller har jeg urimelig lav sexlyst? Anonymkode: 98a0a...e11 8
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2020 #2 Skrevet 10. desember 2020 Ja har mann som maser og vil ha sex hele tiden . Anonymkode: 3565f...3e1 1
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2020 #3 Skrevet 10. desember 2020 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Jeg har sex 1-2 ganger i uka M 34 Anonymkode: 10137...efa Men vil du ha sex oftere? Anonymkode: 3565f...3e1 1
Anonymburker Skrevet 10. desember 2020 #4 Skrevet 10. desember 2020 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Dette er alt jeg ønsker. Jeg har hatt tre seriøse partnere i livet og med alle har det vært et sinnsykt mas om sex. Hver eneste bidige dag, helst flere ganger om dagen. Det er grusomt slitsomt og har vært mye av grunnen til alle bruddene. Jeg vet jeg ikke er verdens mest seksuelle person, men jeg trives og jeg synes ikke 1-2 ganger i uka kvalifiserer til «aseksuell». Jeg trodde det var ganske gjennomsnittlig. Selvsagt litt mer i nyforelsket-perioden, men gjevnt over synes jeg det er fint. Hvordan er det med dere andre? Har dere menn som ikke maser? Har jeg vært uheldig eller har jeg urimelig lav sexlyst? Anonymkode: 98a0a...e11 Høres veldig perfekt ut for min del🙂 2
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2020 #5 Skrevet 10. desember 2020 Ja, det gjør det. Mange! Vil anbefale deg å være åpen og bestemt på hva du kan gi og ønsker alt i en datingfase. En forelsket mann er ganske idiot og kan typisk ha tanker om å endre deg. Typisk tro at akkurat han skal gjøre deg til en sexmaskin og fortrenge at andre mennesker faktisk kan trives med å ha sex én gang i uka. Forlang å bli tatt på alvor på dine behov fra første dag, rett og slett. Anonymkode: ef405...73f 4
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2020 #6 Skrevet 10. desember 2020 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Dette er alt jeg ønsker. Jeg har hatt tre seriøse partnere i livet og med alle har det vært et sinnsykt mas om sex. Hver eneste bidige dag, helst flere ganger om dagen. Det er grusomt slitsomt og har vært mye av grunnen til alle bruddene. Jeg vet jeg ikke er verdens mest seksuelle person, men jeg trives og jeg synes ikke 1-2 ganger i uka kvalifiserer til «aseksuell». Jeg trodde det var ganske gjennomsnittlig. Selvsagt litt mer i nyforelsket-perioden, men gjevnt over synes jeg det er fint. Hvordan er det med dere andre? Har dere menn som ikke maser? Har jeg vært uheldig eller har jeg urimelig lav sexlyst? Anonymkode: 98a0a...e11 Tror du har vært uheldig. Min kjæreste orker sjelden mer enn 1-2 ganger i uka, det passer meg fint da jeg ikke er superseksuell selv. Tror bare folk er forskjellig der, rett og slett. Har lyst til å rådgi deg til å se etter en som ikke er så opptatt av sex, men det er neimen ikke lett, for i begynnelsen når man er nyforelsket som du sier så vil man jo gjerne ha sex ofte uansett. Og det kan være vanskelig å skille mellom hva som er ren kåthet, forelskelse og betatthet fra den andre parten. Jeg tror man bare må prøve og feile. Jeg var selv 29 år da jeg traff min som jeg er sammen med nå, men det ble også min første seriøse, så jeg har ventet en stund men samtidig vært heldig. Anonymkode: 1470d...9f4 1
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2020 #7 Skrevet 10. desember 2020 Skulle gjerne hatt sex et par ganger i uka. Trengte ikke vært mer. Anonymkode: 8dcf6...e03 1
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2020 #8 Skrevet 10. desember 2020 Kommer nok veldig an på personen. Mannen min nå virker fornøy med et par ganger i uka. Jeg synes det er passe selv. Har hatt ekser som har vært helt motsatt og ikke akkurat krevd men vært veldig hintete og masete på at noe måtte skje hver dag. Ok av og til, men mye mas om daglig bj ødela for min lyst. Anonymkode: d4fb8...9cc 2
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2020 #9 Skrevet 10. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 time siden): Dette er alt jeg ønsker. Jeg har hatt tre seriøse partnere i livet og med alle har det vært et sinnsykt mas om sex. Hver eneste bidige dag, helst flere ganger om dagen. Det er grusomt slitsomt og har vært mye av grunnen til alle bruddene. Jeg vet jeg ikke er verdens mest seksuelle person, men jeg trives og jeg synes ikke 1-2 ganger i uka kvalifiserer til «aseksuell». Jeg trodde det var ganske gjennomsnittlig. Selvsagt litt mer i nyforelsket-perioden, men gjevnt over synes jeg det er fint. Hvordan er det med dere andre? Har dere menn som ikke maser? Har jeg vært uheldig eller har jeg urimelig lav sexlyst? Anonymkode: 98a0a...e11 Jeg har ikke behov for sex mer enn 1-2 ganger i uka. Her er det kona som maser på mer sex. Folk er forskjellige. Anonymkode: 03ba4...acf 4
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2020 #10 Skrevet 11. desember 2020 1-2 ganger i uka er perfekt! Anonymkode: 39f96...699 1
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2020 #11 Skrevet 11. desember 2020 Hadde jeg kunne fått det uten at det føltes som jeg må mase om det hadde det vært perfekt for meg. Sex er best når det går noen dager i mellom og kåtskapen bygger seg opp. M40 Anonymkode: 3e77d...71a 2
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2020 #12 Skrevet 11. desember 2020 Jeg kan lett ha sex hver dag, men har ikke tid til det. Ønsker å være mye med barna, jobber mye(60t+), holde huset i orden, lage god mat, være med venner og trene(kroppsbygger) også, så 2-3 ganger i uken er bra. Onanerer hver dag. Så 1-2 ganger i uka er litt i underkant, men ok hvis det varer så lenge at begge er i mål og "mette", viktig med nærhet. Flerkulls pappa, 50+. Anonymkode: b53f4...19a 1
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2020 #13 Skrevet 11. desember 2020 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Ja, det gjør det. Mange! Vil anbefale deg å være åpen og bestemt på hva du kan gi og ønsker alt i en datingfase. En forelsket mann er ganske idiot og kan typisk ha tanker om å endre deg. Typisk tro at akkurat han skal gjøre deg til en sexmaskin og fortrenge at andre mennesker faktisk kan trives med å ha sex én gang i uka. Forlang å bli tatt på alvor på dine behov fra første dag, rett og slett. Anonymkode: ef405...73f Ja, sett foten ned på første date. Menn er idioter, og i utgangspunktet kvinnens hovedmotstander. Så når du først er i gang kan du like gjerne si hva du IKKE liker å gjøre i senga. Si for all del ikke det du faktisk liker å gjøre (hvis det finnes noe du liker, da) - det kan sette griller i hodet på mannen. Og når dere er gift, sørg for at du legger deg først hver kveld. Ha pysj på, og lat som du sover når han kommer inn. Skru av alle lysene på soverommet slik at det er helt mørkt. Legg noe på gulvet foran senga som han - i mørket - kan snuble i før han kommer fram til deg. Da glemmer nok den idioten at han ville ha sex. Dette er en god oppskrift til et ekteskap med minst mulig sex og lidenskap. Lykke til! Anonymkode: 93fee...c12
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2020 #14 Skrevet 11. desember 2020 Min mann vil sjeldent mer enn 1-2 ganger i uka. Jeg har periodevis mer lyst enn det, men det er faktisk ikke sånn at vi har sex sjeldent og synes det veldig lett å akseptere. Jeg ordner meg selv ganske ofte, men han gjør ikke det heller (sier han, enda jeg synes det hadde vært sexy). Jeg har aldri ansett ham som aseksuell på noen som helst måte - for det er han IKKE. Aseksualitet er noe helt annet. Anonymkode: d414f...5bf 1
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2020 #15 Skrevet 11. desember 2020 Mannen min.. Men ville gjerne hatt mer sex selv.. Anonymkode: c1d21...c2e 1
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2020 #16 Skrevet 11. desember 2020 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Dette er alt jeg ønsker. Jeg har hatt tre seriøse partnere i livet og med alle har det vært et sinnsykt mas om sex. Hver eneste bidige dag, helst flere ganger om dagen. Det er grusomt slitsomt og har vært mye av grunnen til alle bruddene. Jeg vet jeg ikke er verdens mest seksuelle person, men jeg trives og jeg synes ikke 1-2 ganger i uka kvalifiserer til «aseksuell». Jeg trodde det var ganske gjennomsnittlig. Selvsagt litt mer i nyforelsket-perioden, men gjevnt over synes jeg det er fint. Hvordan er det med dere andre? Har dere menn som ikke maser? Har jeg vært uheldig eller har jeg urimelig lav sexlyst? Anonymkode: 98a0a...e11 For mitt vedkommende - 1,5 ganger. 1 i oddetallsuker og 2 i partallsuker. Ikke 2 eller 3, men 1,5. Her rikker jeg meg ikke en millimeter. Jeg liker ikke spontanitet. Tror forholdet blir bedre av å ha urokkelige krav når det gjelder sexfrekvens. Anonymkode: 93fee...c12 1
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2020 #17 Skrevet 11. desember 2020 Jeg og samboer har vært sammen i 6 år, og de 2-3 første årene hadde vi sex OFTE (litt for ofte kanskje, men vi var nyforelsket ganske lenge siden vi hadde avstandsforhold 😂). Nå har vi vært samboere i 2 år, og nå blir det kanskje 1 gang i uka / 1 gang annenhver uke. Dette har bare falt seg naturlig etter hvert, og vi begge syns det er helt i orden. Vi har sex når begge er "in the mood" og da blir det mye bedre etter min mening :-) Anonymkode: 5bf23...667 2
bundaberg Skrevet 11. desember 2020 #18 Skrevet 11. desember 2020 Ja. 1-2 ganger uken høres ut som en drøm for min del. 1
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2020 #19 Skrevet 11. desember 2020 Det vanlige svaret som kvinner i mange andre tråder får hvis de opplever at det blir for lite sex, er å dumpe mannen å finne en annen med mer sexlyst eventuelt be om et åpent forhold. I dette tilfellet er det motsatt. Da bør vel rådet være at din mann må finne seg en annen eller en elskerinne på siden. Anonymkode: 2bdf1...8b7 1
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2020 #20 Skrevet 11. desember 2020 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Da bør vel rådet være at din mann må finne seg en annen eller en elskerinne på siden. Han kan be om åpent forhold først, og eventuelt dumpe hvis nei. OK? Anonymkode: 93fee...c12 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå