Drhansen Skrevet 10. desember 2020 #1 Skrevet 10. desember 2020 Jeg sliter med å huske hva denne filmen heter. Har Google og søkt uten hell. Den handler om ett eller kanskje to barn som må reise å bo hos noen slektninger pga dårlig økonomi, der blir de holdt i kjelleren. De blir mishandlet av både foreldrene i denne fosterfanilien i tillegg til de søsken og venner av søsken. Mener å huske at handlingen er i Amerika på typ 60 tallet. Det er alt jeg husker. Noen som kjenner den igjen å vet hva den heter?
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2020 #2 Skrevet 10. desember 2020 An american crime? Det var den første filmen jeg kom til å tenke på, tortur og drap av en jente som het Sylvia Likens. Anonymkode: 18626...594 1
Raven.Writingdesk Skrevet 10. desember 2020 #3 Skrevet 10. desember 2020 Kan det stemme at dette var ei jente, og mora sendte penger til de(n) som passet barnet? Jenta ble torturert til døde?
Drhansen Skrevet 10. desember 2020 Forfatter #4 Skrevet 10. desember 2020 An american crime ja! Tusen takk for hjelpen! 😊
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2020 #5 Skrevet 13. desember 2020 Og filmen er basert på en virkelig historie. Anonymkode: 0e461...bba 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå