AnonymBruker Skrevet 10. desember 2020 #1 Skrevet 10. desember 2020 Hvordan hadde dere reagert om partneren hadde prompet under sex? Har dere opplevd det før? Har en venn som ble dumpet fordi han prompet med et uhell under en bj.. Anonymkode: 9332f...bd2 1
SlemUlv Skrevet 10. desember 2020 #2 Skrevet 10. desember 2020 Siden min partner er et menneske, og det er en helt normal funksjon, så hadde vi nok først dødd av latter. Også hadde vi glemt det. 13
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2020 #3 Skrevet 10. desember 2020 Hadde ledd litt også fortrengt det og fortsatt. Anonymkode: 204e1...041 2
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2020 #4 Skrevet 10. desember 2020 Har opplevd det ja og har ikke dumpet noen pga promping. Hallo det kan skje alle et lite uhell. Vi er mennesker og ikke roboter. Anonymkode: ca22c...630 4
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2020 #5 Skrevet 10. desember 2020 🤣🤣🤣 Ikke det mest romantiske akkurat... er dog også menneskelig.. Er jg litt "urolig" i magen er det der grunnen til at jeg ikke alltid er helt klar til sex med det samme...🤣🤣 Anonymkode: 714ec...12a 2
Sock puppet Skrevet 10. desember 2020 #6 Skrevet 10. desember 2020 Det blir jo litt latter før man fortsetter som før, det. Menneskekropp er menneskekropp. 1
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2020 #7 Skrevet 10. desember 2020 Jeg kom så hardt i doggystyle en gang at jeg feis x'n rett i fleisen Sånt skjer, man ler hysterisk, og går så videre. Ikke pga. dette det ble slutt med andre ord:) Anonymkode: 66780...f84 1
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2020 #8 Skrevet 10. desember 2020 Sånt skjer 😛 når man får orgasme så spenner alle mulige muskler seg, er det luft i endetarmen da så kommer det fort en promp 😂 å noen ganger kommer det en promp uten at man rekker å reagere. Man er jo bare mennesker, hvorfor skal en promp skremme noen? Jeg hadde nok sagt farvel om en fyr. satte rævva si på trynet mitt å lot det stå til, men en uheldig promp gidder jeg ikke å løfte et øyenbryn for engang. Anonymkode: 4ed60...45f 2
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2020 #9 Skrevet 10. desember 2020 Det har skjedd. For å være ærlig er jeg bare lettet om det er partner som gjør det, fordi da vil det ikke være så flaut og fælt dersom jeg skulle gjøre det en gang. Det er ikke så unaturlig at slikt skjer om man har luft i magen og konsentrerer seg om å nyte, ikke holde luft inne. Jeg verken sier eller gjør noe. Bare fortsetter. Fikk en liten rett i ansiktet en gang. Ikke behagelig, men heller ingen krise. Som nevnt, slikt skjer. Kvinne Anonymkode: 5678c...541
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2020 #10 Skrevet 10. desember 2020 Kropp er kropp, og kropp inneholder luft. Heldigvis er både jeg og partner trygge nok, eventuelt barnslige nok, til at vi ler om det skjer. Har vi mye luft i magen eller noe kan vi finne på å advare hverandre, greit å slippe misjonær med beina bak skuldrene da. Anonymkode: b1a99...662 1
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2020 #11 Skrevet 10. desember 2020 AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Hvordan hadde dere reagert om partneren hadde prompet under sex? Har dere opplevd det før? Har en venn som ble dumpet fordi han prompet med et uhell under en bj.. Anonymkode: 9332f...bd2 Nei ikke som jeg kan huske. Men har selv med vilje sluppet en gigantisk og høylytt fjert i trynet på eksen mens han kysset på rumpa mi også stengte han under dyna etterpå👹 han brydde seg ikke noe om det og vi hadde en spesiell humor sammen. Han pleide selv å fjerte og stenge meg under dyna etterpå så jeg ble gassa ihjel. Men har ved flere tilfeller med vilje sluppet en bråkete fjert i trynet på menn som har prøvd å ta meg bakfra😂😂 ler meg ihjel av tanken og angrer ikke på at jeg var så gal. Anonymkode: aeede...0e6
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2020 #12 Skrevet 10. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nei ikke som jeg kan huske. Men har selv med vilje sluppet en gigantisk og høylytt fjert i trynet på eksen mens han kysset på rumpa mi også stengte han under dyna etterpå👹 han brydde seg ikke noe om det og vi hadde en spesiell humor sammen. Han pleide selv å fjerte og stenge meg under dyna etterpå så jeg ble gassa ihjel. Men har ved flere tilfeller med vilje sluppet en bråkete fjert i trynet på menn som har prøvd å ta meg bakfra😂😂 ler meg ihjel av tanken og angrer ikke på at jeg var så gal. Anonymkode: aeede...0e6 Glemte å nevne at han jeg datet i våres gikk ut i stua til badet en morgen og slapp en helsikes brakare, han trodde ikke jeg skulle høre det, men det gjorde jeg😂 det gjorde han forrige jeg var litt sammen med ifjor sommer også, gikk ut i stua for å fise høyt😂 Anonymkode: aeede...0e6
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2020 #13 Skrevet 10. desember 2020 Det er vel ikke noe problem hvis man har fart fetish.. Anonymkode: 54b05...1bb
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2020 #14 Skrevet 11. desember 2020 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Nei ikke som jeg kan huske. Men har selv med vilje sluppet en gigantisk og høylytt fjert i trynet på eksen mens han kysset på rumpa mi også stengte han under dyna etterpå👹 han brydde seg ikke noe om det og vi hadde en spesiell humor sammen. Han pleide selv å fjerte og stenge meg under dyna etterpå så jeg ble gassa ihjel. Men har ved flere tilfeller med vilje sluppet en bråkete fjert i trynet på menn som har prøvd å ta meg bakfra😂😂 ler meg ihjel av tanken og angrer ikke på at jeg var så gal. Anonymkode: aeede...0e6 Og ellers går det bra eller? 🤔 Anonymkode: c9dcb...c31 1
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2020 #15 Skrevet 11. desember 2020 Jeg synes det er ekkelt, og hadde dumpet han på flekken. Anonymkode: 34dfd...7c9
Bamseklemmer Skrevet 11. desember 2020 #16 Skrevet 11. desember 2020 (endret) Kvinner promper sjelden, men jeg har hørt at fitta lager fis-lyd... lufta må jo ut, men den er jo luktfri da🙈 Endret 11. desember 2020 av Bamseklemmer
Nerine_ Skrevet 11. desember 2020 #17 Skrevet 11. desember 2020 (endret) AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg synes det er ekkelt, og hadde dumpet han på flekken. Anonymkode: 34dfd...7c9 Så du krever egentlig en partner uten normale kroppslige funksjoner? Hadde ledd, også hadde vi glemt det. Endret 11. desember 2020 av Nerine_ 2
Gjest Alterego666 Skrevet 11. desember 2020 #18 Skrevet 11. desember 2020 Man ler godt sammen og fortsetter å ha deilig sex.
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2020 #19 Skrevet 11. desember 2020 Jeg slapp en når jeg kom en gang når eksen slikket meg. Syns det var griseflaut og han gjorde narr av det i ettertid så etter det ville jeg ikke at han skulle slikke meg lenger. Med en annen eks feis jeg i doggy (....) og det var bare morsomt. Vi tok det med et smil og det ble glemt med mindre vi bokstavelig talt snakka om promping og sex, da kunne vi bringe det opp, men han hadde prompa noen ganger når han kom også. Jeg var åpenbart mer komfortabel med han her enn jeg var med han andre. Anonymkode: 99607...7ba 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå