Gå til innhold

Kukbur

Gjest Smeltemann

Anbefalte innlegg

Gjest Smeltemann

Noen som har prøvd det ?

Skjønner det er for spesielt interesserte, men hvordan har dere damer reager om partneren deres plutselig hadde hatt det en?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde blitt overrasket dersom kjæresten min plutselig hadde et på seg ja, men jeg hadde syntes at det var positivt interresant fordi det betydde at han var klar for å prøve noe nytt.

Hadde en ff som brukte det ei gang, hans eget initiativ. Jeg likte følelsen av makt fordi jeg sa at han måtte ta det på seg før han gikk ut på byen, og kun jeg fikk ta det av når natten kom. 

Anonymkode: 4d76b...fdf

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smeltemann skrev (15 timer siden):

Noen som har prøvd det ?

Skjønner det er for spesielt interesserte, men hvordan har dere damer reager om partneren deres plutselig hadde hatt det en?

Ja, jeg bruker det fra tid til annen på eget initiativ  og uten at hun vet noe om det. Skjønner ikke hvorfor det er så pirrende og tennende for meg, men slik er det. Kan også få utløsning selv om buret er på. Bare pass på å bruke et av plast og med plastlås om du skal gjennom en sikkerhetskontroll på flyplassen 😁
Min hemmelige cuckold-fantasi er at hun puler en velutstyrt gutt/mann mens jeg må ha kukbur og se på.

Anonymkode: a5bbf...6ed

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ja, jeg bruker det fra tid til annen på eget initiativ  og uten at hun vet noe om det. Skjønner ikke hvorfor det er så pirrende og tennende for meg, men slik er det. Kan også få utløsning selv om buret er på. Bare pass på å bruke et av plast og med plastlås om du skal gjennom en sikkerhetskontroll på flyplassen 😁
Min hemmelige cuckold-fantasi er at hun puler en velutstyrt gutt/mann mens jeg må ha kukbur og se på.

Anonymkode: a5bbf...6ed

Alle kvinner er stealth size queen. Du er en stealth cuckold. 

The 🐃

Anonymkode: d3baa...d94

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Da han lanserte ideen om å leke med kukbur ante jeg ikke hva han snakket om. Etter litt info om hva det er og utveksling av tanker om hvordan det kan være gøy tenkte jeg; jaja, om det er noe som tenner deg så kan vi alltids prøve. 

Debuten var at han prøvde det på og tilpasset det (med medfølgende alternativer) best mulig og hadde det på i alt fra en time til en natt, deretter et døgn, uten min involvering. Deretter utfordret han seg selv med å fortelle meg at nå skulle det være på i minst 3 døgn, jeg fikk nøkkelen og mandat til å eventuelt forlenge om jeg tente på det. 

Opplevelsen, og følelsen, av å ha den kontrollen ble ganske så pirrende synes jeg. Vi har lekt med kukbur flere ganger, også i forbindelse med at jeg har hatt tillatelse til å treffe andre/ha sex med andre mens han ser/hører på. Bare tanken på at han venter hjemme, med buret på, mens jeg har med nøkkelen ut på vift er så pirrende at jeg nesten skammer meg. Jeg er nok ikke helt som andre, her er det nok jeg som sterkest ønsker enda hyppigere bruk av bur enn det han er komfortabel med. :sjenert:

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Smeltemann skrev (På 10.12.2020 den 21.19):

Noen som har prøvd det ?

Lang erfaring med cock cage.... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 12/24/2020 at 11:12 AM, Tennplugg said:

Da han lanserte ideen om å leke med kukbur ante jeg ikke hva han snakket om. Etter litt info om hva det er og utveksling av tanker om hvordan det kan være gøy tenkte jeg; jaja, om det er noe som tenner deg så kan vi alltids prøve. 

Debuten var at han prøvde det på og tilpasset det (med medfølgende alternativer) best mulig og hadde det på i alt fra en time til en natt, deretter et døgn, uten min involvering. Deretter utfordret han seg selv med å fortelle meg at nå skulle det være på i minst 3 døgn, jeg fikk nøkkelen og mandat til å eventuelt forlenge om jeg tente på det. 

Opplevelsen, og følelsen, av å ha den kontrollen ble ganske så pirrende synes jeg. Vi har lekt med kukbur flere ganger, også i forbindelse med at jeg har hatt tillatelse til å treffe andre/ha sex med andre mens han ser/hører på. Bare tanken på at han venter hjemme, med buret på, mens jeg har med nøkkelen ut på vift er så pirrende at jeg nesten skammer meg. Jeg er nok ikke helt som andre, her er det nok jeg som sterkest ønsker enda hyppigere bruk av bur enn det han er komfortabel med. :sjenert:

Damn. Siden jeg utforsker min submissive side og, er det nettopp det at motparten skal tenne på det som er det viktigste. Litt vanskelig når jeg har brukt mesteparten av mitt voksne liv på å finne submissive jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg hadde ledd høyt. 😂

Anonymkode: 2b8c2...452

Har du ikke lært folkeskikk? Hvorfor kan du ikke le med innestemme?

Anonymkode: 0e2e6...262

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kukbur er en merkelig oppfinnelse. 

En mann bør kunne få slippe ereksjonen sin løs hvor og når han vil. Det er en menneskerett. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøyamor skrev (6 timer siden):

Måtte google. Hvis det var noe han ville og det tente han hadde jeg blitt med på leken ja. 

Dette.

AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Jeg hadde ledd høyt. 😂

Absolutt ikke dette.

Dersom du ønsker å ha det spennende og fint med din partner. Det er snakk om positiv holdning og nysgjerrighet.

Anonymkode: 94133...e39

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er mann og hadde syntes det var ekstremt tennende å ha på sånt hvis dama var bortreist, eller ute på byen foreksempel. At hun styrte mine orgasmer hadde vært helt magisk. Da setter man mye mere pris på orgasme og kosen enn hvis man runker hele tiden. Beste hadde vært å aldri kunne runke, men bare ha nytelse med dama.😋

Anonymkode: c96fd...832

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Har du ikke lært folkeskikk? Hvorfor kan du ikke le med innestemme?

Anonymkode: 0e2e6...262

Vi snakker om KUKBUR. Det får være låte på hva man skal ta seriøst og heeeeelt naturlig. Skjerpings, fuckers! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Nektet tvert,

Anonymkode: 82205...e54

Hvorfor skulle jeg ikke kunne glede meg selv?

Anonymkode: 82205...e54

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 12/24/2020 at 11:12 AM, Tennplugg said:

Utrolig pirrende. 

Jeg tror få følelser kan sammenlignes med den der din partner tar din "kink" og drar den videre. Det er selvfølgelig flott med en partner som gjør pliktløpet "for din skyld". Men det blir en slags stilltiende protest når denne ikke tilfører noe selv. En slags markering om at dette er innsats fra partners side og signal om at hun/han vil ha deg tilbake til "normalen". 

At du tar dette videre og gjør denne fantasien til din egen, gjør meg rett og slett glad.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...