Karoline1907 Skrevet 10. desember 2020 #1 Skrevet 10. desember 2020 Betalte for en vare på Coverbrands i går, men fikk ikke ordrebekreftelse, og har sendt to mailer, men de svarer ikke😭 Det står at de svarer så raskt som mulig, men i hvertfall etter 24 timer, og det har gått så lang tid. Ååå jeg er så lei meg, kan ikke kaste bort 500kr!🥺 Hva gjør jeg? Har bare kvittering på nettbanken at overføringen skjedde
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2020 #2 Skrevet 10. desember 2020 Har du sjekket søppelposten? Anonymkode: df3c6...749 1
krympeline Skrevet 10. desember 2020 #3 Skrevet 10. desember 2020 Har du sjekket at mailen ikke er havnet spamfilteret?
Karoline1907 Skrevet 10. desember 2020 Forfatter #4 Skrevet 10. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Har du sjekket søppelposten? Anonymkode: df3c6...749 Ja😭
Karoline1907 Skrevet 10. desember 2020 Forfatter #5 Skrevet 10. desember 2020 krympeline skrev (1 minutt siden): Har du sjekket at mailen ikke er havnet spamfilteret? Ja😭
Kaptein Klein Skrevet 10. desember 2020 #6 Skrevet 10. desember 2020 Har du sjekket at mailen ikke har havnet på det Colombianske svartemarkedet?
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2020 #7 Skrevet 10. desember 2020 Ring kundeservice. Jeg har også opplevd å ikke få ordrebekreftelse. Det ordnet seg da jeg ringte dem. Mail kan de snike seg unna. Direkte spørsmål på telefon gjør at de er nødt til å svare deg skikkelig der og da Anonymkode: a5ed1...c58
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå