AnonymBruker Skrevet 21. desember 2020 #21 Del Skrevet 21. desember 2020 wahaj skrev (På 11.12.2020 den 6.10): Det er ofte bleking i hårfarge, spesielt de blonde/lyse. Det går ikke an å lysne håret med hårfarge uten bleking. Den sprayen inneholder hydrogenperoksid, som bleker. Det inneholder ALLE hårfarger... Alt av hårfarger inneholder dette i forskjellig grad, det er ikke bleking i seg selv. Lys hårfarge er ikke bleking, med mindre det står at det er bleking Anonymkode: 4f314...7a8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wahaj Skrevet 21. desember 2020 #22 Del Skrevet 21. desember 2020 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Nope. Står også tydelig "farge" der. Bare fordi noe farger det lysere og ikke mørkere, betyr ikke det at det er bleking. Anonymkode: 4f314...7a8 Feil. Det går ikke an å farge noe lysere uten bleking. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2020 #23 Del Skrevet 21. desember 2020 Det går an å «farge» håret lysere, men alle farger som lysner håret inneholder bleking. Selv om det heter farge 😉 Anonymkode: 2f7df...d22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2020 #24 Del Skrevet 21. desember 2020 Hva er forskjellen på å farge håret lyst og å bleke håret lyst da? Alle frisører jeg har gått til sier at de kan bruke både farge og bleking til å lysne håret. Anonymkode: 6dd9b...7e1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2020 #25 Del Skrevet 21. desember 2020 On 12/11/2020 at 12:22 PM, AnonymBruker said: Dette er farge. Bleiking kommer med pulver. Jeg er kommuneblond, og bruker denne til å farge lysere Anonymkode: 4f314...7a8 Jeg har aldri bleket med pulver og jeg har bleket håret en del med hjemmebleking. Anonymkode: 78c3d...635 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2020 #26 Del Skrevet 21. desember 2020 11 hours ago, AnonymBruker said: Det inneholder ALLE hårfarger... Alt av hårfarger inneholder dette i forskjellig grad, det er ikke bleking i seg selv. Lys hårfarge er ikke bleking, med mindre det står at det er bleking Anonymkode: 4f314...7a8 Nei, heldigvis inneholder ikke alle farger det lenger. Anonymkode: 78c3d...635 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå