AnonymBruker Skrevet 10. desember 2020 #1 Del Skrevet 10. desember 2020 Går det med farge kjøpt på butikken? Jeg har brunt hår og kunne tenkt meg en eller to nyanser lysere nå som jeg er så blek om vinteren...😵 Anonymkode: fedbc...bf1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2020 #2 Del Skrevet 10. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Går det med farge kjøpt på butikken? Jeg har brunt hår og kunne tenkt meg en eller to nyanser lysere nå som jeg er så blek om vinteren...😵 Anonymkode: fedbc...bf1 Du kan ikke farge håret lysere. Du må bleke det. Anonymkode: 74b7a...0d0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2020 #3 Del Skrevet 10. desember 2020 Blonderingsspray fra parfymeri. Sprayes i håndkletørt hår og fønes (aktiveres av varme). Du kan forvente et par nyanser lysere og mer gyllent hår. Anonymkode: 6b103...682 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2020 #4 Del Skrevet 10. desember 2020 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Blonderingsspray fra parfymeri. Sprayes i håndkletørt hår og fønes (aktiveres av varme). Du kan forvente et par nyanser lysere og mer gyllent hår. Anonymkode: 6b103...682 Oi det har jeg aldri hørt om, hvor lenge sitter det? Anonymkode: fedbc...bf1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2020 #5 Del Skrevet 10. desember 2020 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Oi det har jeg aldri hørt om, hvor lenge sitter det? Anonymkode: fedbc...bf1 Det er permanent. Anonymkode: 6b103...682 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2020 #6 Del Skrevet 10. desember 2020 AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Det er permanent. Anonymkode: 6b103...682 Sliter veldig på håret da. Anonymkode: e3706...c5f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2020 #7 Del Skrevet 10. desember 2020 Jeg har blondt hår men farger det lysebrunt/brunt. Vil blonderingspray gjøre at håret blir rødlig tro?? Kunne også tenkt meg å bli litt lysere. Anonymkode: bcc7c...67a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2020 #8 Del Skrevet 10. desember 2020 Det med blonde spray: I fjor hadde jeg sagt at det var galskap, da gikk jeg til frisøren og brukte oppimot 10.000 hvert år på å få den blonde fargen jeg ville ha (og var misfornøyd 50% av gangene). Men pga sparing så har jeg funnet ut hvordan man kan gjøre det vellykket selv. Jeg har mørk blond lysebrunt hår og bruker denne: Seksjonerer håret og sprayer i enkelte partier som jeg kammer ut. Deretter får jeg bort gulltonene med en lilla sjampo. Det ser helt perfekt ut, tuller ikke. Får en skikkelig fin balayage. Anonymkode: 581bd...25e 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2020 #9 Del Skrevet 10. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 time siden): Du kan ikke farge håret lysere. Du må bleke det. Anonymkode: 74b7a...0d0 Feil. Jeg farger etterveksten. Bleiker ikke Anonymkode: 195c5...0d6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2020 #10 Del Skrevet 10. desember 2020 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Det med blonde spray: I fjor hadde jeg sagt at det var galskap, da gikk jeg til frisøren og brukte oppimot 10.000 hvert år på å få den blonde fargen jeg ville ha (og var misfornøyd 50% av gangene). Men pga sparing så har jeg funnet ut hvordan man kan gjøre det vellykket selv. Jeg har mørk blond lysebrunt hår og bruker denne: Seksjonerer håret og sprayer i enkelte partier som jeg kammer ut. Deretter får jeg bort gulltonene med en lilla sjampo. Det ser helt perfekt ut, tuller ikke. Får en skikkelig fin balayage. Anonymkode: 581bd...25e Denne skal jeg bestille, tips til en rimelig lilla/blå sjampo? Leste at brunetter skulle bruke blåsjampo og blondiner lilla eller var det motsatt? Anonymkode: bcc7c...67a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2020 #11 Del Skrevet 10. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Denne skal jeg bestille, tips til en rimelig lilla/blå sjampo? Leste at brunetter skulle bruke blåsjampo og blondiner lilla eller var det motsatt? Anonymkode: bcc7c...67a Sprayen gjør at du blir blondere på de partiene du ønsker å lysne. Så da bruker du lillasjampo. Blåsjampo er for brunetter som ønsker en kaldere farge, men det kan gjøre at de lysere partiene ser mer grønne ut. Så gå for lilla. Bruker sjampo fra samme merke John Frieda. Anonymkode: 581bd...25e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2020 #12 Del Skrevet 10. desember 2020 Altså, vil du ha et mørkt klesplagg lysere uten å bleke det, må du male det. Hva får dere til å tro det ikke gjelder for hår også? Anonymkode: 261fc...473 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2020 #13 Del Skrevet 10. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Altså, vil du ha et mørkt klesplagg lysere uten å bleke det, må du male det. Hva får dere til å tro det ikke gjelder for hår også? Anonymkode: 261fc...473 Sitron er et blekemiddel, så dette blir en definisjonssak. TS snakker om klorinbasert "bleach" som er skadelig for håret. Anonymkode: 581bd...25e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2020 #14 Del Skrevet 11. desember 2020 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Går det med farge kjøpt på butikken? Jeg har brunt hår og kunne tenkt meg en eller to nyanser lysere nå som jeg er så blek om vinteren...😵 Anonymkode: fedbc...bf1 Da kjøper du en blondfarge som innholder bleking 2-3 nyanser. Disse blir kaldt blondfarge og ikke bleking, da de ikke er like sterke og bare lysner håret noen toner. Det er bleking når det er snakk om mange nyanser. Jeg har helt lyst hår og bruker schwartskophf sin sterkeste 9 nyanser som er tone 00 og 01 eller noe. Anonymkode: 2ff0a...b4f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2020 #15 Del Skrevet 11. desember 2020 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Altså, vil du ha et mørkt klesplagg lysere uten å bleke det, må du male det. Hva får dere til å tro det ikke gjelder for hår også? Anonymkode: 261fc...473 https://www.google.com/amp/s/veientilhelse.no/5-naturlige-mater-bleke-klaer-pa-uten-blekemiddel/amp/ Anonymkode: 371ed...30c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2020 #16 Del Skrevet 11. desember 2020 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Da kjøper du en blondfarge som innholder bleking 2-3 nyanser. Disse blir kaldt blondfarge og ikke bleking, da de ikke er like sterke og bare lysner håret noen toner. Det er bleking når det er snakk om mange nyanser. Jeg har helt lyst hår og bruker schwartskophf sin sterkeste 9 nyanser som er tone 00 og 01 eller noe. Anonymkode: 2ff0a...b4f Har de bare så det blir kaldere og ikke en varm farge? Jeg må ha en varm ellers blir det krasj med hudfargen min og da ser man bare eldre ut, spesielt med en kald farge. Jeg vil ikke bli blond heller, bare litt mer gyllen eller lysere i det brune håret. Virker som man blir blond av det dere oppgir her? Anonymkode: fedbc...bf1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wahaj Skrevet 11. desember 2020 #17 Del Skrevet 11. desember 2020 (endret) AnonymBruker skrev (7 timer siden): Feil. Jeg farger etterveksten. Bleiker ikke Anonymkode: 195c5...0d6 Det er ofte bleking i hårfarge, spesielt de blonde/lyse. Det går ikke an å lysne håret med hårfarge uten bleking. Den sprayen inneholder hydrogenperoksid, som bleker. Endret 11. desember 2020 av wahaj 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2020 #18 Del Skrevet 11. desember 2020 wahaj skrev (6 timer siden): Det er ofte bleking i hårfarge, spesielt de blonde/lyse. Det går ikke an å lysne håret med hårfarge uten bleking. Den sprayen inneholder hydrogenperoksid, som bleker. Dette er farge. Bleiking kommer med pulver. Jeg er kommuneblond, og bruker denne til å farge lysere Anonymkode: 4f314...7a8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wahaj Skrevet 11. desember 2020 #19 Del Skrevet 11. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 time siden): Dette er farge. Bleiking kommer med pulver. Jeg er kommuneblond, og bruker denne til å farge lysere Anonymkode: 4f314...7a8 Det der er bleking 😂 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2020 #20 Del Skrevet 21. desember 2020 wahaj skrev (På 11.12.2020 den 13.28): Det der er bleking 😂 Nope. Står også tydelig "farge" der. Bare fordi noe farger det lysere og ikke mørkere, betyr ikke det at det er bleking. Anonymkode: 4f314...7a8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå