Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei 🙂 jeg skal inn på 3 gangs intervju imorgen. Har noen vært på det før? Hva spør de om der som de ikke har fått vite ved 1 og 2 gangs intervju da?? Og hvorfor kjøre så mange intervjuer?? Er en kommunal stilling btw

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Solsikkeogpeoner skrev (5 minutter siden):

Hei 🙂 jeg skal inn på 3 gangs intervju imorgen. Har noen vært på det før? Hva spør de om der som de ikke har fått vite ved 1 og 2 gangs intervju da?? Og hvorfor kjøre så mange intervjuer?? Er en kommunal stilling btw

Aldri vært på mer enn 1 intervju, selv ikke i alle jobber jeg har fått!

Anonymkode: 10c3b...ae9

• Liker 1
Skrevet

3 intervjuer var mange, er det en leder stilling kanskje? Jobber selv som rådgiver i kommune og det var bare 1 intervju..

Anonymkode: 981a3...5e7

Skrevet

Har ikke engang hørt om så mange runder når man tilsetter kommunedirektør eller andre i toppledersjiktet, så jeg lurer fælt på hva slags stilling dette er og hvor mange du konkurrerte mot! 

Det kan høres ut som et utslag av alvorlig beslutningsvegring eller sterk uenighet blant de som innstiller. Alternativt at personlig egnethet er ekstremt viktig og samtidig at det er en stilling som krever helt spesielle egenskaper. Jeg ser for meg at det kan være en caseoppgave i dette intervjuet hvis du ikke har blitt presentert for et case tidligere.

Anonymkode: adb82...8cf

Skrevet

Jeg har vært det et par ganger, men da er første intervju kun en screening på 30 min. Og har alltid vært case på 3. intervju. 

Anonymkode: 646ba...4b9

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg har vært det et par ganger, men da er første intervju kun en screening på 30 min. Og har alltid vært case på 3. intervju. 

Dette har for øvrig ikke vært topplederstillinger, kun mellomleder eller uavhengige stillinger.

Skrevet

Jeg var på 3.gangs intervju i min nåværende stilling. Da fikk jeg beskjed om at jobben var min :) Ellers har jeg aldri vært borti et 3.gangs intervju. 

Anonymkode: 4eea2...706

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...