Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sender julekort, i år vil jeg gjøre absolutt alt av det vanlige som ikke er under restriksjoner da det er så mye annet som utgår.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hmm. Noen som ikke sender?

TS

Anonymkode: 457f5...672

Jepp, sender ikke. Har knapt nok tatt er eneste bilde hele året. 

Anonymkode: 80de1...67e

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

TS

Jeg sender ikke i år. Grunnen til det er at jeg aldri har fått noe tilbake. Har minket mer og mer i avsenderlisten min, og i år kutter jeg ut. 

Skulle ønske at jeg fikk et julekort... Mange år siden sist. :sad:

Anonymkode: 531af...da4

• Liker 3
Skrevet

Jeg kan varmt anbefale OptimalPrint. Vi har bestilt julekort derfra i mange år og det har aldri tatt mer enn max 3 dager fra bestilling og til de ligger i postkassa. Kjempefine kort og stort utvalg også. :) 

Skrevet

Jeg har allerede lagt tre stykk I resirkuleringsposen, så det virker som folk sender som vanlig. 

Anonymkode: f01de...4d9

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

TS

Hvorfor i all verden er det så viktig for deg om andre sender eller ikke. 

Anonymkode: dc00b...7b0

Skrevet

Jeg har laget julekort av hele familien i år som tidligere år. Men forskjellen i år var at det var litt med tiltak å få skrevet på adresser og få de på postkontoret 😉 MEN, nå er de på vei. Har også fått flere julekort allerede.

Skrevet

Ja, sender som vanlig. 

Anonymkode: c8495...bc7

Skrevet

Jeg har sendt julekort som vanlig til rundt 30, men vi har ikke får et eneste kort selv 🤔 Pleier å få rundt 10 kort hvert år 

Anonymkode: a889b...398

Skrevet

Jeg har aldri sendt julekort, og gjør det ikke i år heller. Jeg har aldri skjønt poenget med det, de blir bare liggende i en skuff og ta opp plass. Jeg vet andre ser annerledes på det, og jeg vet begrunnelsene de gir, men jeg skjønner det ikke likevel. 😛 Men det er helt greit, vi er alle forskjellige. :)

Anonymkode: e88ba...b14

Skrevet

Vi er sent ute er jeg redd. Så i år blir det ikke. Frimerker har dessuten blitt ganske dyrt og når du skal sende til 10-15 og bestillingen av kort koster jo også. 

Anonymkode: 1f624...173

Skrevet

Jeg hadde tenkt å sende julekort for første gang i år (bare av meg, samboeren og katten), men så endte det opp med at vi flytter nå i førjulstiden og har bodd i bokser i noen uker. Det bare skjedde ikke.

Men vet at det er et par på vei hit, og det er jeg veldig glad for! Håper på neste år :) 

Anonymkode: 54277...062

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg har sendt julekort som vanlig til rundt 30, men vi har ikke får et eneste kort selv 🤔 Pleier å få rundt 10 kort hvert år 

Anonymkode: a889b...398

Vi har ikke fått et eneste kort så langt heller, men det er tidlig ennå (dog blir jeg alltid glad for tidlige julekort). Jeg merker at vi mottar færre og færre kort for hvert år, oftest i takt med at giverne får så store barn at de ikke vil være med på julekort lenger. Det er trist om det er slik at folk flest ser på julekort kun ment for på skryte av barna sine og ikke som en hyggelig hilsen til mottakeren. Jeg blir glad for alle slags julekort om det så er et billigkort med en liten nisse på og "god jul" ferdigtrykket. 

• Liker 1
Skrevet

Maks digital versjon. Det er alt for mye styr med fysiske kort til hver og en. Det prøvde jeg i fjor, og fikk ikke et "takk" fra en håndfull av dem tilbake en gang. :rolleyes: Det er ikke verdt strevet.

Anonymkode: c290b...647

Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Vi pleier alltid å trykke opp julekort med bilder av barn og sende ut til kreti og pleti/familie og venner osv.

I år har jeg foreløpig ikke laget noe kort. Det er noe med koronaåret som gjør at jeg ikke orker. Har ikke fått så mange kort heller, så lurer på om andre tenker likt?

Hva gjør dere? Julekort eller ikke?

Vi har ikke sendt julekort de siste 20 årene. Vi får fortsatt julekort fra noen slektninger av han, men vi har sagt klart i fra at vi sender ikke. Likevel har disse sendt oss julekort 15 år siden vi sa fra om det. 

Det er såklart sikkert kjempekoselig å se dere alle sammen på et julekort. Men det betyr ikke så mye for oss. Vi ser dere på julekortet, vi har ikke så mye kontakt ellers, 

Anonymkode: 59aca...f48

Skrevet

Julekortene er sendt og listen er utvidet i fht andre år. Får koselig meldinger med takk for kort og har fått et par i posten så langt, regner med det blir flere 💕

Anonymkode: 8a1ee...35a

Skrevet

Sender julekort. Synes det er en fin tradisjon.

Anonymkode: aacc2...cfe

Skrevet

Første år med to små babyer, så ja, sender julekort i år 🙊

Gjort det tidligere også, men sendt til litt flere i år.

Anonymkode: 21542...39e

Skrevet

Ja dette er en av tradisjonene som i høyeste grad opprettholdes i år! Er jo så mange andre ting som har blitt avlyst... Har kost oss med fotoshoot av barna, fremkalt og sendt ut til familie og venner - både fjerne og nære.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...