AnonymBruker Skrevet 10. desember 2020 #1 Skrevet 10. desember 2020 Jeg er 163 cm, overvektig etter fødsel (62 kg før fødsel, 84kg nå) og har mistet litt selvtillit nå i ettertid...Fikk fettforkle, dobbelthake og gikk opp til L i klær. Jeg noterer ned hva jeg spiser, men går utrolig sakte. Jeg fullammer. Når jeg ser meg selv i speilet, så angrer jeg på at jeg ikke var fornøyd med meg selv og satte mer pris på hvordan jeg så ut, før graviditeten.... Nå føler jeg at jeg har mistet både selvtillit/selvfølelse og draget på menn. (Er alenemor). Hva skal til for å bli mer attraktiv igjen? Utseende er jo et førsteinntrykk....Vet at damer med selvtillit er attraktivt, men den har jeg ikke. Anonymkode: 52479...f55 1
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2020 #2 Skrevet 10. desember 2020 Ingen? Sikkert slitsomt med sånne innlegg....beklager 😂😬 TS Anonymkode: 52479...f55
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2020 #3 Skrevet 10. desember 2020 Hva med å ta deg en time hos Jan Thomas?? Har sett hans Bli ny-videoer på YouTube og syns det så bra ut 🤩 Anonymkode: 1e0b3...d20 1
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2020 #4 Skrevet 10. desember 2020 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Ingen? Sikkert slitsomt med sånne innlegg....beklager 😂😬 TS Anonymkode: 52479...f55 Har du store pupper? Det er sexy Anonymkode: 6c2a1...ca9
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2020 #5 Skrevet 10. desember 2020 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Har du store pupper? Det er sexy Anonymkode: 6c2a1...ca9 Herregud så teit sagt. Anonymkode: 1e0b3...d20 7
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2020 #6 Skrevet 10. desember 2020 Hallo ❤️ skjønner godt hvordan du har det, følte meg ikke veldig fin etter fødsel selv. For meg hjalp det å gå turer, fornye garderoben og farge håret. Det hjalp også å bruke en body lotion som luktet godt. Eller en ny sminkestil som jeg følte meg fin i. Man går ned i vekt sakte, men sikkert. Bare pass på at du spiser nok og får nok næring mtp ammingen og deg selv! Anonymkode: e73c6...c18 5
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2020 #7 Skrevet 10. desember 2020 Vektnedgang tar tid, og når du ammer så er det viktig at du ikke går ned for fort. Trening hjelper også å stramme opp og føle deg vel. Anonymkode: 3ab2a...e38 2
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2020 #8 Skrevet 10. desember 2020 Hei! Er det lenge siden fødsel? Jeg var nesten som deg. Veide ca 60 kilo før graviditeten, og over 80 som høygravid. Var utrolig misfornøyd, og kjente meg nesten ikke igjen i speilet etter fødsel. Men vekta har gått gradvis ned, og etter jeg kuttet ut søtsaker og sjokolade i ukedagene, gikk det enda fortere ned. Nå er mini 5 mnd, og jeg er tilbake til 60 kg. Vet at vektnedgang etter fødsel varierer fra person til person, men det at du ammer hjelper deg ivertfall godt på veien ned i vekt😊 Anonymkode: 13aca...4d5 4
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2020 #9 Skrevet 10. desember 2020 Ikke fokuser på vektnedgang når du ammer, siden der ikke er bra for baby, men fokuser på å spise sunt. Anonymkode: 332c6...9b4 4
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2020 #10 Skrevet 10. desember 2020 Jeg gikk opp 18 kg under tredje graviditet. Selvtilliten var på bunnen. Med de andre blei kroppen seg selv etter bare noen mnd, men ikke etter nr tre. MEN etter ca ett år, forandret alt seg. Nå ser jeg bedre ut enn før jeg blei gravid med første. Tren, gå turer når mini sover, drikk vann, spis sunt, sov tilstrekkelig. Plutselig får du resultater av innsatsen din. Anonymkode: c5d83...883 1
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2020 #11 Skrevet 11. desember 2020 Kanskje vente til du er ferdig med å fullamme før du begynner å flytte alt fokus på å være attraktiv for menn 🙄 Anonymkode: 3a922...056 1
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2020 #12 Skrevet 11. desember 2020 Hvorfor er du ikke pen nå? Legger du hele selvtilliten din i hva du veier? Vær velpleid og gå i klær som passer din nåværende vekt, ikke vent på "å bli pen nok" for å kle deg pent og ta vare på hår og hud osv. Kommer til å ta litt tid før du går ned. Selvtillit gjør utrolig mye for om man er attraktiv eller ikke åså, veit det er vanskelig, men du tenker feil og drar deg selv ned. Det fortjener du jo ikke. Anonymkode: 92076...caa 3
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2020 #13 Skrevet 11. desember 2020 Hei❤️ jeg er litt i samme bås. Det med kalorier og amming skal jeg ikke uttale meg om, men jeg kan si hva jeg gjør da. Jeg sjekket BMRen min(husk din er høyere når du ammer) også la jeg meg på det kaloribehovet den anbefalte for litt nedgang i uken. Jeg går sakte men sikkert ned! Gått fra 92 til 74, nå i eksamensperioden har jeg gått opp til 78, så tar heller pause og fortsetter nedgangen etter jul. Vil stoppe et sted rundt 65. Det som funker for meg er: turer, gjerne en per dag (30-60 min). Logger alt jeg spiser og drikker i app feks lifesum. Jeg kan gjerne gå i joggebukse hjemme, men skal jeg ut av døren utenom tur så skifter jeg til feks jeans. Mamma har alltid sagt: ha fint hår, negler, sko, og da ser man alltid bra ut. Det er noe med det, jeg bruker ikke alltid sminke, men da ser man velstelt ut. Kjøp noen fine sneakers til jeans feks, eller vask de så de ser rene ut. Stell neglene, og gre håret. Varier med håret ned, bun eller hestehale. Vil du prøve en ny frisyre eller hårfarge? Jeg bruker å farge vipper og bryn innimellom. Jeg bruker vippeserum og vippetang. Før tok jeg vippeextensions men utviklet allergi, tenker kanskje å prøve permanent vippebøy. Hudkrem. Jeg liker ofte å dusje daglig, men ikke håret hver dag selvsagt. Bruk produkter med dufter som får deg til å føle deg vel. Ta gjerne på en spray parfyme om du skal ut også. Tilslutt kommer evt sminke. For en veldig enkel look kan jeg ta highligheter på kinnben, leppepomade, maskara, concealer på ujevnheter og evt brynblyant. Se videoer på youtube ol, for å lære triks mtp sminke og hår. Unn deg ting, vær snill med deg selv, ha en innstilling på dette får du til. Jeg tror på deg! Anonymkode: a59b6...49f 6
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2020 #14 Skrevet 11. desember 2020 Vektnedgang, lengde på håret (ikke kortere enn til skuldrene, det er kjerring), ta varepå huden Anonymkode: be030...c95 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå