AnonymBruker Skrevet 10. desember 2020 #1 Skrevet 10. desember 2020 Jeg har noen fine juletrekuler, men har ikke planer om å ha tre i år Noen som har gode ideèr om hvordan pynte med julekuler uten tre? Anonymkode: 27a77...aa5
stan Skrevet 10. desember 2020 #2 Skrevet 10. desember 2020 Tre dem på en snor og heng i et vindu? Hvis du knytter de fast, så kan du lage flere snorer i juletre form. 4
Lykkehjerte Skrevet 11. desember 2020 #3 Skrevet 11. desember 2020 Eller du kan henge kulene på kvister/greiner som du setter i vase eller liknende. Syns trollhassel er fint, ellers er kvister/greiner fra naturen også kjempefint å pynte med! (Både med og uten kuler)😊 4
Brunhilde Skrevet 11. desember 2020 #4 Skrevet 11. desember 2020 Jeg syns også det er fint å henge kuler på en vrihasselgren, trollhassel er en pante som ikke har krokete grener. 1
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2020 #5 Skrevet 11. desember 2020 Boktre er visst en ting i år. Kanskje du kan henge de der? 🤷♀️https://www.instagram.com/p/CImGgURgp1R/ Anonymkode: d58d2...1dd
Lykkehjerte Skrevet 11. desember 2020 #6 Skrevet 11. desember 2020 Brunhilde skrev (2 minutter siden): Jeg syns også det er fint å henge kuler på en vrihasselgren, trollhassel er en pante som ikke har krokete grener. Virhasselgren heter det visst ja!😊Takk for rettelsen.
Brunhilde Skrevet 11. desember 2020 #7 Skrevet 11. desember 2020 Lykkehjerte skrev (Akkurat nå): Virhasselgren heter det visst ja!😊Takk for rettelsen. Jeg har lært det på "den harde måten", vet ikke hvor mange ganger min gartnervenninne rettet på meg før den satt 2
Lykkehjerte Skrevet 11. desember 2020 #8 Skrevet 11. desember 2020 Brunhilde skrev (Akkurat nå): Jeg har lært det på "den harde måten", vet ikke hvor mange ganger min gartnervenninne rettet på meg før den satt Morsomt! Viktig med rett navn😁Vrihasselgren var jo noe ganske annet enn trollhassel!😊👍 1
Notisblokk Skrevet 11. desember 2020 #9 Skrevet 11. desember 2020 Du kan jo lage et fat med litt grønt, julekuler og lyslenke? 2
Eneri Skrevet 11. desember 2020 #10 Skrevet 11. desember 2020 Du kan ta inn noen einekvister å henge dem på. Du kan sette bånd på og henge fra gardinstangen. Du kan ha dem i ei blank skål, kanskje med stett?
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2020 #11 Skrevet 11. desember 2020 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Boktre er visst en ting i år. Kanskje du kan henge de der? 🤷♀️https://www.instagram.com/p/CImGgURgp1R/ Anonymkode: d58d2...1dd Det der er jo bare rot? Jeg pleier ikke ha juletre, men henger julekuler på silkebånd og henger dem opp på veggen eller i vinduet sånn som Stan foreslår. Synes det blir veldig pent. Anonymkode: 735e7...1d3 1
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2020 #12 Skrevet 12. desember 2020 Jeg har en gammel avlang litt dyp blomsterpotte i sink som jeg har laget til adventstake. Har satt 4 enkle glass holdere til kronelys oppi der med litt avstand mellom. Så har jeg helt oppi julekuler i sølv og rosa, hengt porselen tall i 1,2,3,4 rundt hvert lys. Litt vanskelig å forklare men, det ser ut som en liten balje med julekuler som det står lys oppi. Anonymkode: ae2b3...ffc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå