Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har noen fine juletrekuler, men har ikke planer om å ha tre i år

Noen som har gode ideèr om hvordan pynte med julekuler uten tre?

Anonymkode: 27a77...aa5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tre dem på en snor og heng i et vindu? 

Hvis du knytter de fast, så kan du lage flere snorer i juletre form. 

• Liker 4
Skrevet

Eller du kan henge kulene på kvister/greiner som du setter i vase eller liknende. Syns trollhassel er fint, ellers er kvister/greiner fra naturen også kjempefint å pynte med! (Både med og uten kuler)😊

• Liker 4
Skrevet
Brunhilde skrev (2 minutter siden):

Jeg syns også det er fint å henge kuler på en vrihasselgren, trollhassel er en pante som ikke har krokete grener.

Virhasselgren heter det visst ja!😊Takk for rettelsen.

Skrevet
Lykkehjerte skrev (Akkurat nå):

Virhasselgren heter det visst ja!😊Takk for rettelsen.

Jeg har lært det på "den harde måten", vet ikke hvor mange ganger min gartnervenninne rettet på meg før den satt :ler:

• Liker 2
Skrevet
Brunhilde skrev (Akkurat nå):

Jeg har lært det på "den harde måten", vet ikke hvor mange ganger min gartnervenninne rettet på meg før den satt :ler:

Morsomt! Viktig med rett navn😁Vrihasselgren var jo noe ganske annet enn trollhassel!😊👍

• Liker 1
Skrevet

Du kan jo lage et fat med litt grønt, julekuler og lyslenke? :)

• Liker 2
Skrevet

Du kan ta inn noen einekvister å henge dem på. Du kan sette bånd på og henge fra gardinstangen. Du kan ha dem i ei blank skål, kanskje med stett?

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Boktre er visst en ting i år. Kanskje du kan henge de der? 🤷‍♀️https://www.instagram.com/p/CImGgURgp1R/

Anonymkode: d58d2...1dd

Det der er jo bare rot? 

Jeg pleier ikke ha juletre, men henger julekuler på silkebånd og henger dem opp på veggen eller i vinduet sånn som Stan foreslår. Synes det blir veldig pent. 

Anonymkode: 735e7...1d3

• Liker 1
Skrevet

Jeg har en gammel avlang litt dyp blomsterpotte i sink som jeg har laget til adventstake. Har satt 4 enkle glass holdere til kronelys oppi der med litt avstand mellom. Så har jeg helt oppi julekuler i sølv og rosa, hengt porselen tall i 1,2,3,4 rundt hvert lys. Litt vanskelig å forklare men, det ser ut som en liten balje med julekuler som det står lys oppi.

Anonymkode: ae2b3...ffc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...