Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor gammel var du da du flytta ut av barndomshjemmet?

Selv var jeg 18 og mer enn klar nok til å klare meg selv uten masete foreldre.

Anonymkode: 91674...b29

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var akkurat blitt 17. Var lei av å bo i to hjem med skilte foreldre, med ting overalt. Veldig glad for at jeg flyttet ut :) 

Anonymkode: 5e642...d5d

• Liker 4
Skrevet

15 

Anonymkode: fc8ea...7f7

• Liker 2
Skrevet

Flyttet ut som 19 åring. Men flyttet hjem igjen som 20 åring da jeg ventet på en leilighet skulle bli ferdig og spare penger. Fikk bo i kjellerleiligheten og jeg betalte med å lage middager og rydde/vaske. Veldig takknemlig :)

Anonymkode: 077b8...fb5

Skrevet

Jeg var 25. Bodde borte to år på studier, men flytta hjem igjen etter det. 

Anonymkode: 2d8d3...c37

• Liker 1
Skrevet

Var i forsvaret fra jeg var 18 til 20, så var så godt som flytta ut da men hadde turnus så jeg var jo en del hjemme likevell. Flytta ut når jeg var 20. 

Anonymkode: 8fa16...532

• Liker 1
Skrevet

Bor fortsatt i kjellern til bestemor. Har akkurat fylt fire og førti, så er fortsatt en ungsau og ser ingen grunn til å flytte riktig ennå. Hun lager de beste pannekakene, så med mindre en snerten fillipiner kan lage like gode pannekaker blir jeg her noen år til!

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

19. Skulle gjerne ha flyttet før, men hadde ikke muligheter til det. 

Skrevet

Jeg var 16. Ville gå på videregående i en annen by, så da flyttet jeg på hybel og jobbet som oppvaskhjelp på et hotell i helgene for å ha råd til å bo for meg selv. 

Skrevet

19 år. De siste to årene på videregående var moren min mye borte pga. jobb i Oslo. Det gjorde ingenting, da hun kan være ekstremt masete til tider.

Anonymkode: 01e7d...0c3

Skrevet

Dro på utveksling til USA som 17 åring, og var da blitt så selvstendig at jeg ikke ønsket å flytte hjem, så fullførte VGS på en leid hybel. Elsket friheten. 

Anonymkode: c8725...be7

Skrevet

20 år. 

Anonymkode: a56c8...380

Skrevet

19

Anonymkode: 7c5e3...100

Skrevet

25

Anonymkode: 8145a...d73

Skrevet

18, men var hjemme i helgene... 

Anonymkode: e6389...0d4

Skrevet

19 år. Følte meg ikke klar for det, men orket ikke stefaren min. Og jeg måtte fullføre vgs før jeg kunne flytte. Så det var en grusom periode den høsten da jeg var 19 år, ferdig på vgs, full av angst og redd for livet. 

Anonymkode: 62ebd...c1e

Skrevet

16 og 19

Anonymkode: 0bc7d...d88

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...