Gå til innhold

Rå kyllingkjøttdeig

Anbefalte innlegg

Skrevet

Pleier å steke kyllingkjøttdeig og blande det i kokt lapskausblanding. 

I mårra har jeg litt dårlig tid, går det å ta rå kyllingkjøttdeig oppi lapskausblandingen og bare koke det sammen? Eller MÅ man steke kjøttet først?

Anonymkode: 287fd...6ab

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stek det nå da vel. 

Anonymkode: 2326a...333

Skrevet

Nei, det går fint. Det viktigste er at det varmebehandles.  Men det er jo bare å steke den ikveld og sette den  kjøleskap til imorgen. Kyllingkjøttdeig er helt uten smak og når den ikke stekes først smaker den jo enda mindre.    Uansett høres komboen ikke god ut. Skjønner ikke de som bruker vanlig kjøttdeig i lapskaus heller. 

Anonymkode: 54417...69f

Gjest Føsleguri
Skrevet

Kan du ikke steke det i kveld? Oppbevar det kjøleskapet og har det rett i lapskausen i morgen.

Skrevet

Ja selvsagt, kan steke i kveld. 😃 Tenkte jeg faktisk ikke på. Tusen takk dere 😃

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Nei, det går fint. Det viktigste er at det varmebehandles.  Men det er jo bare å steke den ikveld og sette den  kjøleskap til imorgen. Kyllingkjøttdeig er helt uten smak og når den ikke stekes først smaker den jo enda mindre.    Uansett høres komboen ikke god ut. Skjønner ikke de som bruker vanlig kjøttdeig i lapskaus heller. 

Anonymkode: 54417...69f

Det er t.o.m frossen lapskausblanding 😅 av en eller merkelig grunn syns jeg det smaker veldig godt 😇

Men hjemmelaget lapskaus, da er det " ordentlig " kjøtt som teller 👌

Skrevet
Føsleguri skrev (5 minutter siden):

Kan du ikke steke det i kveld? Oppbevar det kjøleskapet og har det rett i lapskausen i morgen.

Ja skal det 😃 takk for svar. Tenkte ikke lengre enn til nesetippen i kveld 😫

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...