Gå til innhold

Beste brød?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva er det beste brødet og hvilket butikk kjøper du det i?

Personlig liker jeg:

Kløverbakeriet sitt Sportsbrød (kjøper på Bunnpris)
Bakehuset sitt Kongsbrød (kjøper på Joker)
Og så har Kiwi et godt gulrotbrød (husker ikke navnet) som jeg kjøper av og til

Flere gode forslag?? Takk

Anonymkode: 54e6d...664

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hjemmebakt er som regel best, men det er jo greit å kjøpe brød i perioder også når man ikke gidder eller har tid til å bake.
Jeg kjøper 7-kornbrød fra Smak eller hva det heter.. De selges på coop.
Det er også noen ålreite på Rema 1000... Det som tidligere het Energibrød med masse forskjellige typer frø. Det har skiftet navn nå, men jeg husker ikke til hva..

Og så hadde de et godt brød på Meny for noen år siden, men jeg vet ikke om de fremdeles fører dette brødet.

Anonymkode: 90b6b...aa4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pleide å kjøpe dyrere brød, men så oppdaget jeg at kneipp fra FP er like godt, og Eldorados rugbrød, med eller uten solsikkekjerner, supplert med diverse knekkebrød og skonrokker, wraps og rundstykker, holder i massevis. 

Anonymkode: 7f757...f5c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tar som regel brød opp fra fryseren når jeg trenger det og rister brødet eller lager ostesmørbrød. Så jeg kjøper som regel det billigste brødet jeg finner, for ønsker ikke kjøpe dyrt brød som uansett skal fryses og ristes. 

Jeg synes fersk pariserloff er kjempegodt og det er kanskje favortittbrødet mitt. 

Endret av SVK
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes at Dansk rugbrød fra Rema 1000 er veldig godt.  Men det koster 42 kr!  

Derfor er jeg glad for at mannen min baker verdens beste brød.  Han kjøper ferdigpose av "Kornbrød" fra Møllerens, og baker tre store brød om gangen.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg pleide å kjøpe dyrere brød, men så oppdaget jeg at kneipp fra FP er like godt, og Eldorados rugbrød, med eller uten solsikkekjerner, supplert med diverse knekkebrød og skonrokker, wraps og rundstykker, holder i massevis. 

Anonymkode: 7f757...f5c

Samme her. Kjøpte brød hos bakeren, og trodde det var verdt pengene, men ser jo nå flere 20-kronersbrød som smaker bedre! I alle fall når de er nystekte i butikk, og ikke kommer fra en kald trailer.

Anonymkode: 54e6d...664

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zienna skrev (9 timer siden):

Jeg synes at Dansk rugbrød fra Rema 1000 er veldig godt.  Men det koster 42 kr!  

Derfor er jeg glad for at mannen min baker verdens beste brød.  Han kjøper ferdigpose av "Kornbrød" fra Møllerens, og baker tre store brød om gangen.  

Jeg kjøper posene med dansk rugbrød og baker selv. Tilsetter bittelitt ekstra salt, så blir det like godt som Rema1000 sitt. :)

Jeg liker forskjellig brød til forskjellige ting. Til "brødskive med pålegg" foretrekker jeg dansk rugbrød. Hvis jeg skal ha til skalldyr eller ferkst brød med meierismør og ny ost, så foretrekker jeg enten Kiwis gourmetloff eller middelshavsbrød fra Coop. 

Jeg kutter også opp og legger i fryseboksen, men vil ha godt brød allikevel.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Beste brødene er hjemmelaget av meg selv. Alltid mere mat og metthetfølelser fra dem.
Knasende skorpe og store brød. Rett og slett digre, herlige brød.  :rodmer: 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Favoritt kjøpebrød er speltbrød fra Meny/Jacobs. Ellers foretrekker jeg hjemmebakt grovbrød. Med masse korn.

Anonymkode: 0d631...553

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hjemmebakt. Baker eltefritt landtidshevet grovbrød, da tar det meg 3 min å smelle sammen deig til tre brød, og bare heller i former og steiker dagen etterpå. 

Anonymkode: 28085...982

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brød handler jeg for det meste på Meny, og Jacobs speltbrød er favoritten.  Skal jeg ha et lyst brød kjøper jeg fransk solsikkebrød, mye bedre enn vanlig loff 😊

Anonymkode: 67636...84a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...