Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mamma ble dumpa av kjæresten i dag. De har vært sammen i to år og i dag ringte han og sa han aldri ville se henne igjen. Mamma er knust og ingen skjønner hvorfor han dumpa henne ettersom de ikke har krangla spesielt mye og forholdet fra hennes side har vært veldig fint. Hva skal jeg gjøre? Jeg er 15 år og er hos pappa ettersom mamma er veldig lei seg og ikke kan ta vare på meg og søsteren min nå. Skal jeg slutte all kontakt med stefaren min ettersom han sa han aldri ville se mamma igjen? Og hvordan kan jeg hjelpe mamma? Jeg hater å snakke om følelser, men vet mamma er åpen og liker å prate når hun har det vanskelig. Noen som har erfaring eller ode råd?

Anonymkode: 246c5...d26

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner at du syns det er trist for moren din.. Men dette er ikke noe du må fikse. Dette må moren din komme seg gjennom selv og om hun trenger noen å snakke med så må hun snakke med venninner, ikke med barna sine.

Men om du like vel ønsker å gjøre noe så kan du kanskje foreslå koselige ting dere kan gjøre sammen. 

• Liker 7
Skrevet

Trist å høre.

Men moren din og kjæresten vet sikkert hvorfor forholdet ble sluttet.

Moren din skjermer bare deg fra sånne ting for at du ikke skal ha så mye ting og tenke på.

Sånn er livet, noen ganger er man ikke ment for å være sammen

Skrevet

Skjønner at du synes dette er leit. Men for det første så burde ikke mamma’n dumpe sine mannfolk problemer over på deg. Det er ikke ditt ansvar å skulle gjøre noe som helst i denne situasjonen her. Stefaren din har du heller ikke noe ansvar for. Det er de voksne som skal rydde opp, du kan bare sette deg tilbake og slappe av. Du kan jo fortelle faren din at du synes dette ble leit og vanskelig og spørre han til råds? Dessverre er det slik når man er voksen at folk gjør det slutt med hverandre og følelser blir såret. Men det som er fint med å være voksen er at vi vet at det går over. Livet går videre-man er trist en stund men så leger tiden alle sår. 

Anonymkode: 6dee5...785

• Liker 6
Skrevet

Dette ordner seg ts. Kansje dere kan kjøpe henne en fin overraskelse? Noe godis og sånt. Dette går bra! Det går over.

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...