Jens1968 Skrevet 10. desember 2020 #1 Skrevet 10. desember 2020 Hvis det er en krangel mellom mann og dame så er det alt for ofte at folk tar parti med damen. Menn blir fremstilt som de slemme og damene som offer. Er det noen der ute som har opplevd manipulerende damer som har tips til hvordan man kan takle manipulasjon? 4
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2020 #2 Skrevet 10. desember 2020 Ja, man må avslutte relasjonen - enten det gjelder mor eller kone eller kollega. Anonymkode: b0a4b...54d 7
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2020 #3 Skrevet 10. desember 2020 Ja. Kvitt deg med henne. Hun blir aldri bedre, og jo mer motstand du gir henne jo mindre sympati og aksept får du fra omgivelsene. Du blir tilslutt den store stygge ulven, uansett hvordan du håndterer det. Igjen, hun blir plutselig ikke bare bedre. Manipuleringen blir verre jo mer du legger i det. Anonymkode: a00d6...f15 2
Jens1968 Skrevet 10. desember 2020 Forfatter #4 Skrevet 10. desember 2020 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Ja. Kvitt deg med henne. Hun blir aldri bedre, og jo mer motstand du gir henne jo mindre sympati og aksept får du fra omgivelsene. Du blir tilslutt den store stygge ulven, uansett hvordan du håndterer det. Igjen, hun blir plutselig ikke bare bedre. Manipuleringen blir verre jo mer du legger i det. Anonymkode: a00d6...f15 Takk for tipset. Kona har gått så langt at hun truer med å fortelle moren min diverse ting i familiejuleselskap Det er et helvete. Samtidig klarer hun på en rar måte alltid å få sympati 1
youcancallmejune Skrevet 10. desember 2020 #5 Skrevet 10. desember 2020 Alle manipulerer andre til en viss grad, men hvis det er snakk om ondsinnede og sykelig manipulerende mennesker skal man passe seg. Jeg har møtt slike (ja, jeg velger bevisst å ikke skrive damer fordi de finnes en hel del menn også som oppfører seg sånn), og de kan gjøre stor skade. Mitt beste råd er å holde seg unna og aldri stole på eller betro seg til dem om noe. Da jeg var yngre hadde jeg en mannlig kollega som manipulerte nesten hele staben til å vende seg mot lederen. Han satte folk opp mot henne, tolket henne i verste mening hele veien, la feller for henne så hun skulle irritere noen, fyrte oppunder frustrasjonene han hadde sådd hos de andre ansatte og greide til slutt å skape et så giftig arbeidsmiljø at lederen sluttet.
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2020 #6 Skrevet 10. desember 2020 Jens1968 skrev (38 minutter siden): Hvis det er en krangel mellom mann og dame så er det alt for ofte at folk tar parti med damen. Menn blir fremstilt som de slemme og damene som offer. Er det noen der ute som har opplevd manipulerende damer som har tips til hvordan man kan takle manipulasjon? Kjenner til manipulerende menn også. To sett med ekser klarte å beholde mine venner etter brudd, selv om de var utro. Anonymkode: 0eda3...225 2
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2020 #7 Skrevet 10. desember 2020 Jens1968 skrev (27 minutter siden): Takk for tipset. Kona har gått så langt at hun truer med å fortelle moren min diverse ting i familiejuleselskap Det er et helvete. Samtidig klarer hun på en rar måte alltid å få sympati Som en annen sier, det er ikke bare du som blir manipulert. Hun manipulerer også dem rundt deg, slik at du får dem imot deg. Når hun klarer dette uten at det hefter henne, så har hun det i seg av natur. Og da blir det aldri bedre. Selv om denne feiden skulle gå over, så kommer det alltid en ny feide like rundt hjørnet. Manipulering, å få viljen sin og få sympati blir nærmest en sport, en oppmerksomhetssøken hun alltid vinner. Og du taper. Anonymkode: a00d6...f15 1
Jens1968 Skrevet 10. desember 2020 Forfatter #8 Skrevet 10. desember 2020 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Kjenner til manipulerende menn også. To sett med ekser klarte å beholde mine venner etter brudd, selv om de var utro. Anonymkode: 0eda3...225 Det kan hende at de var utro av en grunn? 1
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2020 #9 Skrevet 10. desember 2020 Jens1968 skrev (Akkurat nå): Det kan hende at de var utro av en grunn? Egentlig ikke, stort behov for bekreftelse. All selvtillit var avhengig av hvilke kvinner som vil ligge med de. Helt ok det, men da bør jeg også få lov til å ligge med andre. Er ikke det greit så burde de ikke vært i noe forhold. Anonymkode: 0eda3...225 3
solmåneogstjerner Skrevet 10. desember 2020 #10 Skrevet 10. desember 2020 Selv om jeg sterkt tviler på at denne kona faktisk eksisterer. Kan du ikke bare skille deg, siden hun er så 'fæl', og feit på toppen av det hele? 😉 9
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2020 #11 Skrevet 10. desember 2020 Jens1968 skrev (1 minutt siden): Det kan hende at de var utro av en grunn? Tro meg, jeg var mer eller mindre trofé for de jeg var sammen med. Jobbet, tjente bra, holdt orden hjemme, alltid klar for sex. Er 167 høy og veier da mellom 46 og 50 kg. Trente både før og etter jobb. Langt naturlig hår, tok godt vare på hud og kropp. Klagde aldri på noe han fant på, gikk kledd slik han ville ha meg, oppførte meg slik han ville. Spiste aldri godteri, tuller ikke, alt var sukkerfritt. Så uansett hvor perfekt jeg ble, så trengte han en bekreftelse som ikke kunne komme fra meg. Damene var mindre pene, dårlig sminket, billig kledd, tyngre enn meg. Det handler ikke om annet enn å ligge mest mulig. Anonymkode: 0eda3...225
solmåneogstjerner Skrevet 10. desember 2020 #12 Skrevet 10. desember 2020 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Tro meg, jeg var mer eller mindre trofé for de jeg var sammen med. Jobbet, tjente bra, holdt orden hjemme, alltid klar for sex. Er 167 høy og veier da mellom 46 og 50 kg. Trente både før og etter jobb. Langt naturlig hår, tok godt vare på hud og kropp. Klagde aldri på noe han fant på, gikk kledd slik han ville ha meg, oppførte meg slik han ville. Spiste aldri godteri, tuller ikke, alt var sukkerfritt. Så uansett hvor perfekt jeg ble, så trengte han en bekreftelse som ikke kunne komme fra meg. Damene var mindre pene, dårlig sminket, billig kledd, tyngre enn meg. Det handler ikke om annet enn å ligge mest mulig. Anonymkode: 0eda3...225 Du svarer en person som var utro mot kona selv. Men mener det var hennes feil. (Hvis i det hele tatt noe av dette er sant, noe jeg tviler på) 2
Jens1968 Skrevet 10. desember 2020 Forfatter #13 Skrevet 10. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Tro meg, jeg var mer eller mindre trofé for de jeg var sammen med. Jobbet, tjente bra, holdt orden hjemme, alltid klar for sex. Er 167 høy og veier da mellom 46 og 50 kg. Trente både før og etter jobb. Langt naturlig hår, tok godt vare på hud og kropp. Klagde aldri på noe han fant på, gikk kledd slik han ville ha meg, oppførte meg slik han ville. Spiste aldri godteri, tuller ikke, alt var sukkerfritt. Så uansett hvor perfekt jeg ble, så trengte han en bekreftelse som ikke kunne komme fra meg. Damene var mindre pene, dårlig sminket, billig kledd, tyngre enn meg. Det handler ikke om annet enn å ligge mest mulig. Anonymkode: 0eda3...225 Da har du vært veldig uheldig med menn. Hvis du gjør din del så skal mannen også gjøre sin del. Hvis kona mi hadde vært som deg så ville ikke jeg ha vært utro. 1
Trolltunge Skrevet 10. desember 2020 #14 Skrevet 10. desember 2020 (endret) Basert på de trådene du har lagt ut i det siste er det neppe manipulasjon bak at alle har sympati med din kone. Jeg håper har laget deg en profil kun for å tulle, for om det du skriver er reelt er det også reelt at du er et forferdelig menneske, og helt rett at kona får all sympati. Endret 10. desember 2020 av Trolltunge 8
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 10. desember 2020 #15 Skrevet 10. desember 2020 Manipulerende mennesker er ikke noe å samle på. Eneste måten å takle slike er å kutte all kontakt.
~ m a u d e ~ Skrevet 10. desember 2020 #16 Skrevet 10. desember 2020 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Tro meg, jeg var mer eller mindre trofé for de jeg var sammen med. Jobbet, tjente bra, holdt orden hjemme, alltid klar for sex. Er 167 høy og veier da mellom 46 og 50 kg. Trente både før og etter jobb. Langt naturlig hår, tok godt vare på hud og kropp. Klagde aldri på noe han fant på, gikk kledd slik han ville ha meg, oppførte meg slik han ville. Spiste aldri godteri, tuller ikke, alt var sukkerfritt. Så uansett hvor perfekt jeg ble, så trengte han en bekreftelse som ikke kunne komme fra meg. Damene var mindre pene, dårlig sminket, billig kledd, tyngre enn meg. Det handler ikke om annet enn å ligge mest mulig. Anonymkode: 0eda3...225 Argh. Vi lever i Norge, i 2020, snart 2021. Jeg klarer ikke fatte og begripe at det enda finnes folk som tror at det du beskriver er det som skal til for at menn er trofaste. Du beskriver deg selv som en dørmatte. For mange menn er det du beskriver, svært lite attraktivt. 6
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2020 #17 Skrevet 10. desember 2020 Jens1968 skrev (12 minutter siden): Da har du vært veldig uheldig med menn. Hvis du gjør din del så skal mannen også gjøre sin del. Hvis kona mi hadde vært som deg så ville ikke jeg ha vært utro. Sikker på at du ikke hadde behov for spenning i hverdagen altså? Selv nå etter to barn så gjør jeg det jeg kan for å holde meg fin for mannen. Har skaffet dyrt treningsutstyr selv, hjemme. Han er sånn sjalu om jeg "viser meg frem" på treningssenter. Anonymkode: 0eda3...225
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2020 #18 Skrevet 10. desember 2020 14 minutter siden, Jens1968 said: Da har du vært veldig uheldig med menn. Hvis du gjør din del så skal mannen også gjøre sin del. Hvis kona mi hadde vært som deg så ville ikke jeg ha vært utro. Hva om personligheten var helt jævlig da? Anonymkode: 4aa64...4fb
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2020 #19 Skrevet 10. desember 2020 ~ m a u d e ~ skrev (7 minutter siden): Argh. Vi lever i Norge, i 2020, snart 2021. Jeg klarer ikke fatte og begripe at det enda finnes folk som tror at det du beskriver er det som skal til for at menn er trofaste. Du beskriver deg selv som en dørmatte. For mange menn er det du beskriver, svært lite attraktivt. Jeg vet at ved utro mennesker så kan ikke partneren gjøre noe ved det. Som sagt, uansett hva jeg gjorde var partneren likevel utro. Anonymkode: 0eda3...225
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2020 #20 Skrevet 10. desember 2020 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hva om personligheten var helt jævlig da? Anonymkode: 4aa64...4fb Om du sikter til meg så er jeg en veldig omsorgsfull person som jobber med barn. Jeg tror ikke jeg har en dårlig personlighet. Anonymkode: 0eda3...225
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå