Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min kone og jeg har det veldig vanskelig i forholdet for tiden

Jeg skal sammen med min kone i jule selskap til mine foreldre. Jeg er for tiden skikkelig forbanna på min kone. Hun har løyet, brutt avtaler med mer. Det blir derfor veldig kleint med julemiddag. På toppen av dette er hun en drama queen.

På lørdag skal vi i familie selskap til min familie og alle i familien er alltid på min kones parti. Jeg er redd for at hun skal si noe som putter meg i et dårlig lys. Moren min er psykolog og legger ikke fra seg jobben. Julen 2016 så begynte min kone å gråte da moren min spurte hvordan hun hadde det. Det ble en skikkellig krangel og foreldrene mine tok hennes parti fordi jeg hadde vært utro. De spurte ikke en gang hvorfor jeg hadde vært utro.

Jeg er redd for at min kone skal lage drama igjen. Hun er for tiden ustabil og kranglete. Jeg er rett og slett redd for at hun skal bli full. Hun har ikke noe alkohol problem til vanlig. Men hun sier for mye når hun drikker.

Noen som har tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, er det ikke rart hvordan folk blir etter at partneren er utro? 🙄

Skrevet

Hvis du har svin på skogen må du tåle å få kritikk for det! 
Er d du som har skrevet tråden om at din kone er overvektig og du ikke greier å få henne til å slanke seg? 
anbefaler at du går i deg selv og bestiller time hos psykolog!!! 
det du driver med er psykisk terror! 

Anonymkode: b4121...56d

• Liker 15
Skrevet

Bruk et firma til å forklare situasjonen for alle involverte 😂

• Liker 13
Skrevet

Det er aldri en god grunn til å være utro. Gå hvis du ikke vil ha/liker din kone lenger så kan hun få en ny sjanse til å være lykkelig.

Anonymkode: 3a5e9...ec6

• Liker 18
Skrevet

Redd for at kona di skal gå opp i vekt i julen, du må si opp 8 ansatte og du gruer deg til å møte dine foreldre pga kona? 

Ikke lett førjuls tid for deg altså!! 

For de som vil sjekke det ut 👇😃

Anonymkode: be126...e0b

• Liker 34
Skrevet
Jens1968 skrev (6 minutter siden):

Min kone og jeg har det veldig vanskelig i forholdet for tiden

Jeg skal sammen med min kone i jule selskap til mine foreldre. Jeg er for tiden skikkelig forbanna på min kone. Hun har løyet, brutt avtaler med mer. Det blir derfor veldig kleint med julemiddag. På toppen av dette er hun en drama queen.

På lørdag skal vi i familie selskap til min familie og alle i familien er alltid på min kones parti. Jeg er redd for at hun skal si noe som putter meg i et dårlig lys. Moren min er psykolog og legger ikke fra seg jobben. Julen 2016 så begynte min kone å gråte da moren min spurte hvordan hun hadde det. Det ble en skikkellig krangel og foreldrene mine tok hennes parti fordi jeg hadde vært utro. De spurte ikke en gang hvorfor jeg hadde vært utro.

Jeg er redd for at min kone skal lage drama igjen. Hun er for tiden ustabil og kranglete. Jeg er rett og slett redd for at hun skal bli full. Hun har ikke noe alkohol problem til vanlig. Men hun sier for mye når hun drikker.

Noen som har tips?

Du puttet deg selv i et forferdelig dårlig lys da du var utro, det er ikke din kone som gjør dette. Du klarer ikke og innse dette? Hadde jeg vært henne hadde du ikke hatt dette problemet. Jeg hadde sparket deg på hodet og ræven ut, og aldri mer tatt i deg med en ildtang. Svik av denne sorten er ikke noe du bare kan forvente går over med det første angående reaksjoner. Husk du har faktisk traumatisert din kone. Din holdning ser heller ikke ut som en god taktikk for og jobbe seg gjennom det.

• Liker 6
Skrevet

Du forventer at de skal støtte DEG når DU har vært utro???

• Liker 5
Skrevet

Det er min kone som driver med psykisk terror. Ja jeg har vært utro noen ganger, men vi er blitt venner igjen etter hver gang. Jeg har ikke vært utro siden 2016.

Alle har gjort litt gale ting i livet.

Skrevet
Jens1968 skrev (Akkurat nå):

Det er min kone som driver med psykisk terror. Ja jeg har vært utro noen ganger, men vi er blitt venner igjen etter hver gang. Jeg har ikke vært utro siden 2016.

Hva er det hun gjør som er psykisk terror?

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Redd for at kona di skal gå opp i vekt i julen, du må si opp 8 ansatte og du gruer deg til å møte dine foreldre pga kona? 

Ikke lett førjuls tid for deg altså!! 

For de som vil sjekke det ut 👇😃

Nei, det er ikke en lett tid. Jeg vurderer nesten å skille meg fra kona på grunn av dette. Hun bryr seg ikke om å hjelpe meg, men tenker bare på seg selv. Jeg har mer enn nok å tenke på.

Gjest Dævendøtte
Skrevet
Jens1968 skrev (2 minutter siden):

Gjør deg og kona di en tjeneste, skill dere! 

Skrevet
Jens1968 skrev (3 minutter siden):

Hvis hun har tilgitt deg for de gangene du var utro kan jo du tilgi henne for løgnene hun har kommet med!?

Anonymkode: 90385...798

• Liker 19
Skrevet
Jens1968 skrev (1 minutt siden):

Nei, det er ikke en lett tid. Jeg vurderer nesten å skille meg fra kona på grunn av dette. Hun bryr seg ikke om å hjelpe meg, men tenker bare på seg selv. Jeg har mer enn nok å tenke på.

Hun har nok mer enn nok å tenke på hun også...

• Liker 5
Skrevet
Jens1968 skrev (Akkurat nå):

Endelig litt fornuft å spore! 
å skille seg vil være å gjøre din kone en kjempe tjeneste!! 
hun fortjener nemlig så utrolig mye bedre enn det du åpenbart kan tilby!!! 

Anonymkode: b4121...56d

• Liker 6
Skrevet
Uatskillelig skrev (2 minutter siden):

Hva er det hun gjør som er psykisk terror?

Truer med å fortelle moren min diverse ting

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvis hun har tilgitt deg for de gangene du var utro kan jo du tilgi henne for løgnene hun har kommet med!?

Hvorfor mater dere trollet? 😪

• Liker 14
Skrevet

Ja det er nok sant, men alle har ikke vært utro flere ganger! Hvorfor ikke avslutte ekteskapet, høres ut som det muligens er beste løsningen.

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...