AnonymBruker Skrevet 10. desember 2020 #1 Skrevet 10. desember 2020 Vurderer å starte på en master ved siden av 100% stilling. Har du gjort dette og hva er dine erfaringer? Er det reaslistisk å klare det på normert tid? Hva er mest hensiktsmessig- må man ta fri uten lønn/bruke alt av fritid for å klare å levere. Dette er 30stp master. Anonymkode: 3e1b5...f3e
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2020 #2 Skrevet 10. desember 2020 30 studiepoeng? Master er jo til sammen 120? Et halvt år masse stress går. 2 år på samme viset blir for mye. Om det virkelig bare er 30 studiepoeng, ville jeg ha tatt det på deltid over ett år. Holder på med master selv nå ved siden av full jobb, men ønsker å redusere når jeg skriver oppgave på 60. Anonymkode: 13741...472 1
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2020 #3 Skrevet 10. desember 2020 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Vurderer å starte på en master ved siden av 100% stilling. Har du gjort dette og hva er dine erfaringer? Er det reaslistisk å klare det på normert tid? Hva er mest hensiktsmessig- må man ta fri uten lønn/bruke alt av fritid for å klare å levere. Dette er 30stp master. Anonymkode: 3e1b5...f3e Dette skjønte jeg ikke. Har du allerede 90 studiepoeng i relevant videreutdanning som du får godkjent? Anonymkode: 0b15a...c83
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2020 #4 Skrevet 10. desember 2020 AnonymBruker skrev (3 timer siden): 30 studiepoeng? Master er jo til sammen 120? Et halvt år masse stress går. 2 år på samme viset blir for mye. Om det virkelig bare er 30 studiepoeng, ville jeg ha tatt det på deltid over ett år. Holder på med master selv nå ved siden av full jobb, men ønsker å redusere når jeg skriver oppgave på 60. Anonymkode: 13741...472 Hehe NEi- studiet er 120 (eller hva det er) men selve oppgaveskrivingen er 30 (tror jeg). Jeh har videreutdanning (60 st.p) så det blir et år med metode og et med oppgaven. Anonymkode: 3e1b5...f3e
Carrot Skrevet 10. desember 2020 #5 Skrevet 10. desember 2020 Jeg startet når jeg var alene med to barn og i full jobb, det går men det betyr at man har sene kvelder og ikke mye liv mens det står på, likevel angrer jeg ikke, tvert imot!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå