Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan ikke komme på en eneste morsom kvinnelig komiker.

Anonymkode: 47871...ccc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje det sier mest om deg...du anonyme? ;) 

• Liker 10
Skrevet

Lene Kongsvik er bra. Jeg kommer ikke over Gerhard Mowinkel 😅

• Liker 2
Skrevet

Kan bare komme på 3 kvinner jeg synes kan være morsomme. Den morsomste er Siri Kristiansen, hun overdriver ikke og er rask i replikken. Live Nelvik er litt på samme måten, men får overtenning av og til og da er det ikke morsomt lenger. Anne-Kat. Hærland kan også være morsom når hun ikke blir for ufin. 

Anonymkode: 32ac3...542

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes antallet morsomme mannlig komikere også er begrenset...TS slutt å generaliser på kjønn og klag på at kvinner ikke er morsomme, det er så 2015

Anonymkode: 51e25...85e

• Liker 9
Skrevet

Man trenger vel dessuten ikke å være komiker for å ha humor og å være morsom

• Liker 3
Skrevet (endret)

Her i huset er det meg vi ler mest av, og jeg som ler mest generelt. 

Endret av Sokkar
Edit: jeg er kvinne
  • Liker 4
Skrevet

Spørs vel kanskje og på hvilken type humor :phaedra:

Skrevet

Synes det generelt er for mange mennesker som er svært selvhøytidelige, og med begrenset evne til å slippe seg løs og more seg. Ser også at det er mer og mer utbredt blant yngre, og lurer på om det har noe med sosiale medier å gjøre. At kravet om å fremstå perfekt er så stort at mennesker blir redde for å senke guarden og more seg. Spesielt på egne vegne. Det er lite selvironi og latter av ting som ikke går som det burde gå hos de yngre. Noe min generasjon ler mye av. 

Men... kanskje var vi slik også om yngre, og at det er en modningsprosess å kunne le av det som går skjevt? 

• Liker 3
Skrevet

*Sukk*. 

Det finnes representanter fra begge kjønn uten humor, i alle aldre. Hvorfor blir enkelte aldri lei av generalisering og kjønnskamp?

Pernille Sørensen, Maria Stavang og Henriette Steenstrup er morsomme norske kvinnelige komikere synes jeg. Tegnehanne er også morsom, dog i større grad før i tiden på egen blogg. 

• Liker 3
Skrevet

Tror du har rett i at kvinner mangler humor. Vi syns jo menn er morsomme og ler av det meste de sier, så..

Anonymkode: 07c2e...2e7

• Liker 2
Skrevet

Tydeligvis ikke siden de lever av å være komikere. Sitter du med fasiten på hva som er humor? Morsom du. 

Skrevet

De fleste av de som har fått meg i de heftigste latterkramper, er kvinner. Dette er kvinner jeg kjenner privat og de står aldri på noen scene, så det er vel derfor du ikke vet om dem, TS.

Det finnes selvfølgelig morsomme menn og mannlige komikere, men det er egentlig få av proffene som kan få meg til å virkelig le.

• Liker 3
Skrevet

En av tidenes beste komikere var kvinne. Joan Rivers er jo en legende. 

Skrevet
youcancallmejune skrev (12 timer siden):

En av tidenes beste komikere var kvinne. Joan Rivers er jo en legende. 

Det showet hennes som ligger på Netflix, er bare så vanvittig morsomt. Tror jeg har sett det fire, fem ganger. Sitter alene i sofaen og ler høyt. Ingen, absolutt ingen slipper unna de sarkastiske kommentarene hennes😂😂😂

• Liker 1
Skrevet

Anne Kath Herland synes jeg er en god kandidat .

Anonymkode: c2e3e...eb8

Skrevet
Isambard skrev (13 timer siden):

Lene Kongsvik er bra. Jeg kommer ikke over Gerhard Mowinkel 😅

Haha, jeg elsker den karakteren, gud bedre for en ufordragelig type😂 

Skrevet

Kommer på flere kvinner jeg synes er artige, enn menn. Men alt i alt er norsk humor dårlig. Noen gullkorn da :) 

Anonymkode: 809ce...610

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Kommer på flere kvinner jeg synes er artige, enn menn. Men alt i alt er norsk humor dårlig. Noen gullkorn da :) 

Anonymkode: 809ce...610

Det er mye dårlig standup i Norge i hvertfall. Lenge mellom hver gang man kan trekke på smilebåndet:)

Skrevet

Jeg ler av svensk humor... der er det jo både menn og kvinner som er morsomme... i Norge..tjass.. har ledd mye av Huskestue og Praktisk Info, på damefronten...ja Linn Skåber kan både være morsom og slitsomt... hi hi... Ellers vet jeg vel ikke av noen fler som jeg ler noe mye av....

Jeg ler mer av hverdagshumor... som på flyplassen der det er sånn svingdører og kommer det for mange inne i den så blir det stopp... og det ser like komisk ut hver gang det står fullpakka inni der med en koffert i klem bak... ha ha ha... sånt ler jeg av. Da må de faktisk samarbeide for å komme seg ut... ha ha ha ler av meg selv...gikk å glant i mobilen og skulle inn på rema og kom jo faan ikke inn..døra åpna seg ikke..... skjønte jo at jeg sto ved døra som gikk ut da... sånn kan det jo gå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...