Gjest Gjest Skrevet 7. august 2005 #1 Skrevet 7. august 2005 At ting derfra ble slettet er nå en sak (jada, brøt sikkert noen regler og sånn, men likevel da...) men er ekkelt når "gjester" og skjulte brukere leser... Egentlig mest gjester... Husj... Men fikk jaget bort en derfra, for jeg skrev at de måtte gå vekk. Så nå er det bare en igjen... Vet egentlig ikke helt hva jeg vil med dette innlegget (jeg kunne vel primært ønske at hele KG var et lukket forum hvor man måtte registrere seg for å lese), men ville bare si det...
Gjest Gjest Skrevet 7. august 2005 #3 Skrevet 7. august 2005 Jammen, var du gjest? eller skjult bruker? Feiging
Gjest Hege Skrevet 7. august 2005 #4 Skrevet 7. august 2005 At ting derfra ble slettet er nå en sak (jada, brøt sikkert noen regler og sånn, men likevel da...) men er ekkelt når "gjester" og skjulte brukere leser... Egentlig mest gjester... Husj... Men fikk jaget bort en derfra, for jeg skrev at de måtte gå vekk. Så nå er det bare en igjen... Vet egentlig ikke helt hva jeg vil med dette innlegget (jeg kunne vel primært ønske at hele KG var et lukket forum hvor man måtte registrere seg for å lese), men ville bare si det... ← Nå er jeg ikke helt med..gjør det noe at gjester og skjulte brukere leser i dagboken din?
Gjest Gjest Skrevet 7. august 2005 #5 Skrevet 7. august 2005 Hehe, ja... Tror ikke jeg helt har koblet at den faktisk ligger på internett før nå *må huske å gjøre den upersonlig*. Men jeg fikk til å jage de asså, så det går greit
sixx Skrevet 7. august 2005 #6 Skrevet 7. august 2005 Jammen, var du gjest? eller skjult bruker? Feiging ← Var bruker.....er.
Mette Skrevet 8. august 2005 #8 Skrevet 8. august 2005 (endret) Hvi du blir supermedlemm kan du åpne bloggg. Den kan du selv bestemme over Du kan lukke den og kun gi tilgang til de brukerene du selv vil skal lese og kommentere i bloggen Remyline Moderator Endret 8. august 2005 av Remyline
Gjest Gjest Skrevet 8. august 2005 #9 Skrevet 8. august 2005 Hva med å låse igjen dagboka og gjemme den i skapet hvis du ikke vil at andre skal lese den?
Gjest SumoBryter Skrevet 8. august 2005 #10 Skrevet 8. august 2005 Jeg er skjult bruker til vanlig. Har ikke lest i din dagbok, men forstår ikke hva problemet er? Skriver man en dagbok på internett, må man vel tåle at den blir lest? Men jeg skal tenke meg om to ganger før jeg leser i din.
Gjest seroxata Skrevet 8. august 2005 #11 Skrevet 8. august 2005 Jeg kan hjelpe deg frysepulver! jeg har granater! vi kan kaste de etter de
Gjest Gjest Skrevet 8. august 2005 #12 Skrevet 8. august 2005 Jeg kan hjelpe deg frysepulver! jeg har granater! vi kan kaste de etter de ← Jenta si det
Gjest huh?? Skrevet 9. august 2005 #13 Skrevet 9. august 2005 Hva er problemet? haha... så fjern dagboken da vel.
Gjest Gjest Skrevet 9. august 2005 #14 Skrevet 9. august 2005 At ting derfra ble slettet er nå en sak (jada, brøt sikkert noen regler og sånn, men likevel da...) men er ekkelt når "gjester" og skjulte brukere leser... Egentlig mest gjester... Husj... Men fikk jaget bort en derfra, for jeg skrev at de måtte gå vekk. Så nå er det bare en igjen... Vet egentlig ikke helt hva jeg vil med dette innlegget (jeg kunne vel primært ønske at hele KG var et lukket forum hvor man måtte registrere seg for å lese), men ville bare si det... ← De vet vel ikke hvem du er uansett...Skal du skrive hvilke som har lov å lese og ikke?? Hørtes litt vel sært ut.
Gjest Brunetten_ Skrevet 9. august 2005 #15 Skrevet 9. august 2005 De vet vel ikke hvem du er uansett...Skal du skrive hvilke som har lov å lese og ikke?? Hørtes litt vel sært ut. ← Sant.
Gjest Vindelspev Skrevet 9. august 2005 #16 Skrevet 9. august 2005 Åpenbart mange som ikke tar spøken her.... Legg merke til at tråden ligger på Snikk-snakk, folkens!
sixx Skrevet 9. august 2005 #17 Skrevet 9. august 2005 Skal du skrive hvilke som har lov å lese og ikke??Neida.....jeg driver og hjelper henne med å utvikle et program for innlogging....kommer nok til å be om personnr. og kontonr. både for den som skal logge inn og for fire slektsledd bakover i tid....så da vil alt bli veldig bra.
Lillesøster Skrevet 9. august 2005 #18 Skrevet 9. august 2005 Fin måte å reklamerer en dagbok på. :smetter inn å ser i frysepulvers dagbok: :blunke:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå