Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

At ting derfra ble slettet er nå en sak (jada, brøt sikkert noen regler og sånn, men likevel da...) men er ekkelt når "gjester" og skjulte brukere leser... Egentlig mest gjester... Husj... Men fikk jaget bort en derfra, for jeg skrev at de måtte gå vekk. Så nå er det bare en igjen... Vet egentlig ikke helt hva jeg vil med dette innlegget (jeg kunne vel primært ønske at hele KG var et lukket forum hvor man måtte registrere seg for å lese), men ville bare si det...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jammen, var du gjest? eller skjult bruker? Feiging

Skrevet
At ting derfra ble slettet er nå en sak (jada, brøt sikkert noen regler og sånn, men likevel da...) men er ekkelt når "gjester" og skjulte brukere leser... Egentlig mest gjester... Husj... Men fikk jaget bort en derfra, for jeg skrev at de måtte gå vekk. Så nå er det bare en igjen... Vet egentlig ikke helt hva jeg vil med dette innlegget (jeg kunne vel primært ønske at hele KG var et lukket forum hvor man måtte registrere seg for å lese), men ville bare si det...

Nå er jeg ikke helt med..gjør det noe at gjester og skjulte brukere leser i dagboken din?

Skrevet

Hehe, ja... Tror ikke jeg helt har koblet at den faktisk ligger på internett før nå *må huske å gjøre den upersonlig*. Men jeg fikk til å jage de asså, så det går greit

Skrevet
Jammen, var du gjest? eller skjult bruker? Feiging

Var bruker.....er.
Skrevet
det går greit
det er vel å ta litt hardt i? :overrasket:

:ler:

Skrevet (endret)

Hvi du blir supermedlemm kan du åpne bloggg. Den kan du selv bestemme over ;) Du kan lukke den og kun gi tilgang til de brukerene du selv vil skal lese og kommentere i bloggen :)

Remyline Moderator

Endret av Remyline
Skrevet

Hva med å låse igjen dagboka og gjemme den i skapet hvis du ikke vil at andre skal lese den?

Gjest SumoBryter
Skrevet

Jeg er skjult bruker til vanlig.

Har ikke lest i din dagbok, men forstår ikke hva problemet er? Skriver man en dagbok på internett, må man vel tåle at den blir lest?

Men jeg skal tenke meg om to ganger før jeg leser i din. ;)

Gjest seroxata
Skrevet

Jeg kan hjelpe deg frysepulver! jeg har granater! vi kan kaste de etter de :ler:

Skrevet
Jeg kan hjelpe deg frysepulver! jeg har granater! vi kan kaste de etter de :ler:

:klem: Jenta si det

Skrevet

Hva er problemet? haha... så fjern dagboken da vel. :roll:

Skrevet

:overrasket::ler: De vet vel ikke hvem du er uansett...Skal du skrive hvilke som har lov å lese og ikke?? Hørtes litt vel sært ut.

Gjest Brunetten_
Skrevet
:overrasket:  :ler: De vet vel ikke hvem du er uansett...Skal du skrive hvilke  som har lov å lese og ikke?? Hørtes litt vel sært ut.

Sant. :ler:

Gjest Vindelspev
Skrevet

Åpenbart mange som ikke tar spøken her.... Legg merke til at tråden ligger på Snikk-snakk, folkens!

Skrevet
Skal du skrive hvilke  som har lov å lese og ikke??
Neida.....jeg driver og hjelper henne med å utvikle et program for innlogging....kommer nok til å be om personnr. og kontonr. både for den som skal logge inn og for fire slektsledd bakover i tid....så da vil alt bli veldig bra.

:ler:

Skrevet

Fin måte å reklamerer en dagbok på.

:smetter inn å ser i frysepulvers dagbok: :blunke:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...