Gå til innhold

Bli en megabrun babe til jul. Hva kan jeg gjøre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Solarium er uaktuelt jeg skal ikke dø eller bli en rynkekjerring.

Anonymkode: 96b40...86e

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor i alle dager vil du bli unaturlig megabrun? 

• Liker 2
Skrevet

Skal du ikke dø? Er du utenomjordisk? 

Anonymkode: cba5f...a1e

Gjest Traktorkusken
Skrevet

Masse selvbruning. Vask av etter 3 timer rett før du legger deg, så blir du ekstremt brun dagen etter.

Skrevet

Selvbruning er vel eneste alternativ kan jeg tenke meg. Når det kommer til å bli «babe» så er vel det lite sannsynlig hvis du ikke allerede er det, men det å være «babe» i mine øyne er ikke positivt i det hele tatt. Da tenker jeg «airhead», «bimbo» og fremtidig paradise deltaker.

Anonymkode: 8e80b...c2a

• Liker 2
Skrevet

Selvbruning er jo ekkelt. Blir skjoldete og stygt, lukter og smitter av på klærne. Fysj.

Jeg var hvitest av hvit gjennom hele oppveksten og gitt med brun strømpebukse under shortsen om sommeren, men etter gradvis oppbygging av fargen i solarium har jeg faktisk fått en brunfarge som ser ut til å ha blitt permanent. Opprettholder med solarium 1 gang i mnd bare! I tillegg får du vitamin D. Ser ikke problemet om man ikke overdriver bruken og brenner seg. Blir heller aldri solbrent i syden lenger, noe som er helt fantastisk.

Anonymkode: 2d061...5e7

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Selvbruning er vel eneste alternativ kan jeg tenke meg. Når det kommer til å bli «babe» så er vel det lite sannsynlig hvis du ikke allerede er det, men det å være «babe» i mine øyne er ikke positivt i det hele tatt. Da tenker jeg «airhead», «bimbo» og fremtidig paradise deltaker.

Anonymkode: 8e80b...c2a

Selv synes jeg det er forskjell på babe og bimbo. Bimbo er de du ser på tv i ulike realitys. Altså for å generalisere; kvinner med lite mellom øra. Mens babe kan være klassisk og pent, og skryter selvsagt ikke av det. Men enig med deg at er man ikke det så kan man ikke bli det 😜

Anonymkode: d542f...9f9

Skrevet

Hopp ned i en utedo første gang du får muligheten til det. Aksel Hennie så ganske så brun ut i den scenen i Hodejegerne

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Selv synes jeg det er forskjell på babe og bimbo.

Anonymkode: d542f...9f9

Jeg er normalt enig, bortsett fra når ei dame uttaler et ønske om å bli babe. Litt turn off for min del.

Anonymkode: 178f8...583

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Selvbruning er jo ekkelt. Blir skjoldete og stygt, lukter og smitter av på klærne. Fysj.

Jeg var hvitest av hvit gjennom hele oppveksten og gitt med brun strømpebukse under shortsen om sommeren, men etter gradvis oppbygging av fargen i solarium har jeg faktisk fått en brunfarge som ser ut til å ha blitt permanent. Opprettholder med solarium 1 gang i mnd bare! I tillegg får du vitamin D. Ser ikke problemet om man ikke overdriver bruken og brenner seg. Blir heller aldri solbrent i syden lenger, noe som er helt fantastisk.

Anonymkode: 2d061...5e7

Du kommer til å få mye rynker når du blir eldre.

Anonymkode: 590f2...8f8

• Liker 1
Skrevet

Det ser jo bare teit ut når alle andre er vinterbleike. Spesielt i år som ingen har vært i syden.

men hvis du sbsolutt vil, hva med å prøve spray tan?

Anonymkode: dd423...c01

Skrevet

Spraytan gir best og jevnest brunfarge. Men det er så kladdete og styrete at jeg heller vil være bleik. 

Anonymkode: c78de...8a9

Skrevet

Å være brun er ut, det blir sett på som harry.

Nå skal man være lys i huden for det viser at man tar vare på seg selv og styrer unna solskader. 

Brunfarge er for de uopplyste. 

Anonymkode: 8ddff...065

• Liker 1
Skrevet

Skokrem... maling... - bare bruke fantasien!!😉😁

Anonymkode: 6f6c6...aa5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...