AnonymBruker Skrevet 10. desember 2020 #1 Skrevet 10. desember 2020 Hadde vært gøy 😁😁 Anonymkode: 86bd0...5cc 1
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2020 #2 Skrevet 10. desember 2020 Noen som trodde det var det. Husker en eldre dame skrev inn til en avis og reagerte på at Bent kunne komme inn og stjele seieren fra Asbjørn. Anonymkode: 0e88b...394 3
Lord Friendzone Skrevet 10. desember 2020 #3 Skrevet 10. desember 2020 AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Noen som trodde det var det. Husker en eldre dame skrev inn til en avis og reagerte på at Bent kunne komme inn og stjele seieren fra Asbjørn. Anonymkode: 0e88b...394 Ja, utrolig nok var det noen som faktisk trodde at den var ment som et ekte reality-show, inkludert unge folk jeg snakket med. Her er et pent utvalg fra «avis-debatten» 4
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2020 #4 Skrevet 10. desember 2020 Lord Friendzone skrev (21 minutter siden): Ja, utrolig nok var det noen som faktisk trodde at den var ment som et ekte reality-show, inkludert unge folk jeg snakket med. Her er et pent utvalg fra «avis-debatten» Hehe, ja er dette jeg har lest før, hadde Bergensavisen på den tiden Anonymkode: 0e88b...394 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå