AnonymBruker Skrevet 10. desember 2020 #1 Skrevet 10. desember 2020 Jeg har aldri før squirtet kun ved klitorisstimulering, men det gjorde jeg altså i dag! Flere som har gjør det? Anonymkode: 2ee6d...71f 1
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2020 #2 Skrevet 10. desember 2020 Det har skjedd, ja 😊 Anonymkode: 6f018...97a
Bamseklemmer Skrevet 10. desember 2020 #3 Skrevet 10. desember 2020 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Jeg har aldri før squirtet kun ved klitorisstimulering, men det gjorde jeg altså i dag! Flere som har gjør det? Anonymkode: 2ee6d...71f Fullt mulig å få det av klitthodestimulering og ikke bare av vaginal stimulering... Det er en gammel afrikansk teknikk brukt for å fremskape fukt under sex. mannens penis blir klappet mot klitten eller at kvinnen selv gjør det... Også rubbing av klitten kan fremskape sprutorgasmen... Google Kunyaza👌 Sprutorgasmen er litt feil ordbruk, for det er forskjell på spruting og orgasme. Sprutingen kan skje uten at du har kontroll og orgasmen er hjernestyrt så den kontrollerer du til en viss grad selv... Det er faktisk Skenes kjertler som gjør at du spruter squirt, den væsken kommer fra urinblæra. Om det er tiss eller ikke skal jeg ikke ta opp nå, selv forskerne er i tvil... den er iallefall så fersk at det hverken smaker eller lukter urin... 🤭
Fioljenta Skrevet 10. desember 2020 #4 Skrevet 10. desember 2020 Ja, det skjer her også både under kunyaza (som Bamseklemmer tipset om) og når vi bruker we-vibe melt på meg. Skikkelig overraskende første gang! (Forresten, undersøkelser viser at væsken kommer fra Skenes kjertler og det er ikke alle som har disse kjertlene.)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå