Gå til innhold

Morsmelkerstatning.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva hadde du sagt til meg om jeg gav barnet mitt på 1 år kun en flaske morsmelkerstatning kl 08.00 og ingenting annet før 1 skive kl 11?

Anonymkode: 7e7e7...e6e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor?

Anonymkode: c73d5...d88

Skrevet

Hvorfor skulle jeg sagt noe til det..? Jeg vet da ikke en dritt om når på døgnet barnet ditt er sultent, og hvor sultent det er..? 

Anonymkode: fdd44...0b6

Skrevet
AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

Hvorfor?

Anonymkode: c73d5...d88

Tja tenker det er under pari å ikke tilby fast føde til barn på 1 år og bare gi ei flaske mme. For så å lage seg selv en skive og ungen står og tigger mat får da beskjed om at dette er min mat ikke din. 

Vart så provosert av å oppleve dette.

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Tja tenker det er under pari å ikke tilby fast føde til barn på 1 år og bare gi ei flaske mme. For så å lage seg selv en skive og ungen står og tigger mat får da beskjed om at dette er min mat ikke din. 

Ungen overlever. Slutt å stikk nesa di i andres saker.

Anonymkode: 34c6a...779

Skrevet

Så lenge ungen din ikke går sulten fra flaska si klokka åtte og frem til brødskiva si elleve, hadde jeg ikke sagt noen ting.

Men hvis du gir flaske klokke åtte for at både du og barnet kan sove lenger på morgenen, synes jeg du er litt lat 🤷🏻‍♀️Hvis barnet ditt går sultent til elleve, synes jeg du er uansvarlig. 

Anonymkode: 41d82...983

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Ungen overlever. Slutt å stikk nesa di i andres saker.

Anonymkode: 34c6a...779

Om det er du, så skjerp deg.

Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Det er jo en vesentlig forskjell mellom det du skriver nå, og det du skrev før...

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hva hadde du sagt til meg om jeg gav barnet mitt på 1 år kun en flaske morsmelkerstatning kl 08.00 og ingenting annet før 1 skive kl 11?

Anonymkode: 5bfeb...a42

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...