L@dy in red Skrevet 7. august 2005 #1 Skrevet 7. august 2005 Er så skikkelig forelsket igjen at jeg ikke vet helt hvordan jeg skal takle den følelsen. Leeeeenge siden sist Har vært både samboer og gift, men ærlig talt så har jeg aldri følt meg så hengitt i noen som i denne mannen jeg er forelsket i. Føler meg som en fjortis og vet ikke helt hvordan jeg skal forholde meg til ham. Kjempe nervøs hver gang jeg skal treffe ham, har sommerfugler i hele kroppen og det kribler og kiler både her og der. :grine2: Så plutselig overdreven opptatt av utseende. Og det beste av alt, så er det gjensidig. Livet er heeeerlig sånn som dette. Har bare lyst til å omfavne ham og aaaaaaldri slippe taket. For meg er han verdens flotteste mann. At jeg blir noe sånt som Her er det bare å skru på sjarmen. Har vært singel i tre år, så jeg er bare så klar for et forhold igjen. Ønsk meg lykke til Noen som har det på samme måten???? Vet ikke helt hva jeg ville med dette innlegget, men ville bare få skrevet ned noen ord.
Gjest Gjest Skrevet 7. august 2005 #2 Skrevet 7. august 2005 Har det overhodet ikke på samme måten, men så gøy!!! Gratulerer! Moro at noen får det til! ...sa hun med dårlig skjult misunnelse...
pusesen Skrevet 8. august 2005 #3 Skrevet 8. august 2005 Ååååå heldiggris,forelskelse er det beste og mest slitsomme!! Jeg har det også veldig bra, men den forelskelsen som du beskriver er ikke der mer. Følelsen har blitt byttet ut med noe annet, kanskje glede for å ha det godt og trygt i et forhold. Vanskelig å beskrive det med ord, jeg elsker min mann og kunne ikke tenke meg å bytte han ut med noen. Hilsen pusen i et romantisk hjørne
Betcy Skrevet 8. august 2005 #4 Skrevet 8. august 2005 Jeg er i akkurat samme situasjon,og nyter hvert minutt av det Lenge siden sist, og jeg føler nesten en "utta dæ sjæl opplevelse"!! Utrolig deilig,og litt vondt på samme tid. Litt stressende er det også. Men du og du hvor deilig der er med gjensidig forelskelse Kanskje er det Mannen med stor M, kanskje er det Mr. Right now. Tiden vil vise, og jeg har tenkt å nyte hvert sekund fram til det blir klart Lykke til og nyyyyyt hvert sekund!!
L@dy in red Skrevet 8. august 2005 Forfatter #5 Skrevet 8. august 2005 Yes, det ligger en spenning i hele kroppen så og si døgnet rundt. Dette er livet gitt, bare det kunne vare evig. Skal prøve å holde meg på jorden, flyr lavt her skjønner dere. Ikke lett å være forelsket og holde begge bena plantet på jorden. Forelskelsen tror ikke jeg vil vare evig i noen forhold, men den utvikler seg til noe bedre og dypere, tror jeg. Ja helt rett. jeg tenker faktisk på bryllup og hele pakken. Spennende tid å gå i møte. Og ja, han er mister Right med stor R.
Gjest Lilleulv Skrevet 9. august 2005 #6 Skrevet 9. august 2005 Ja jeg har det sånn. Endelig har jeg funnet den rette. det er en sinnssyk følelse! Er bare så fortvila fordi han bor så langt unna...
La Guapa Skrevet 9. august 2005 #7 Skrevet 9. august 2005 Så bra! Det er deilig å være forelsket. Jeg er fortsatt forelsket i mannen i min, men merker jo ikke så mye til det i hverdagen Neste uke har vi toårs bryllupsdag.Skal på date bare vi to. Det gleder jeg meg til. Hver gang vi møtes utenfor hjemmet slår hjertet mitt litt fortere. Han er fremdeles den mest sexy mannen jeg har møtt! Blikket hans gjør meg fortsatt fnisete og helt mo i knærne La Guapa
L@dy in red Skrevet 9. august 2005 Forfatter #8 Skrevet 9. august 2005 Så fint å høre at det også er mennesker på forumet som har det godt også. Gleder meg på dere alles vegne og ønsker dere lykke til videre og alt godt i fremtiden med den rette.
Linselus Skrevet 9. august 2005 #9 Skrevet 9. august 2005 Dette var koselig å lese Kjenner at jeg savner kjæresten min enda litt mer akkurat nå...Han er så langt unna, og det er så lenge til vi ser hverandre igjen. Men denne tråden fikk meg til å huske på hvor godt det er å ha han Gratulerer til alle som har funnet drømmemannen iallfall:) Og ta godt vare på følelsen, så du kan lete den fram igjen når det har gått en stund og man ikke kjenner den sååå ofte lenger (jf: hverdager er det flest av, derfor er det så fint når man liker de godt også, så blir det farverike hverdager, ikke bare grå) ~lusa på gangen
Gjest Gjest Skrevet 9. august 2005 #10 Skrevet 9. august 2005 Så fint å høre at det også er mennesker på forumet som har det godt også. Gleder meg på dere alles vegne og ønsker dere lykke til videre og alt godt i fremtiden med den rette. ← :enig_anim:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå