catlover202 Skrevet 10. desember 2020 #1 Skrevet 10. desember 2020 Hei. Ble nettopp ringt opp fra corona telefon, og er definert som nærkontakt fordi jeg går i klasse med en som er smittet. De spurte meg om hvem legen min er, det gjorde de ikke forrige gang? Er det normalt å bli spurt om det?
KvinneguidenBruker Skrevet 10. desember 2020 #2 Skrevet 10. desember 2020 catlover202 skrev (48 minutter siden): Hei. Ble nettopp ringt opp fra corona telefon, og er definert som nærkontakt fordi jeg går i klasse med en som er smittet. De spurte meg om hvem legen min er, det gjorde de ikke forrige gang? Er det normalt å bli spurt om det? Ja.
Jobbermedbarn Skrevet 10. desember 2020 #3 Skrevet 10. desember 2020 catlover202 skrev (2 timer siden): Hei. Ble nettopp ringt opp fra corona telefon, og er definert som nærkontakt fordi jeg går i klasse med en som er smittet. De spurte meg om hvem legen min er, det gjorde de ikke forrige gang? Er det normalt å bli spurt om det? Ja. Men som regel kommer det automatisk opp da fastlegen din er en del av dine helseopplysninger. Men man skal spørre deg for å se om opplysningene stemmer. 1
Anbefalte innlegg