AnonymBruker Skrevet 10. desember 2020 #1 Skrevet 10. desember 2020 Søkt på en jobb jeg har veldig lyst på. Kom gjennom nåløye, og Tirsdag formiddag var jeg på intervju. De tok kun inn 2 personer til samtale. De skulle ha begge intervjuene samme dag, og ville ringe referansene denne dagen, og håpet på å komme til en konklusjon allerede den dagen, eller kort tid etterpå. Så ville det sendes instilling på det til fagforbundet sol hadde 5 virkedager til å komme med innspill. Så vil en av oss to få tilbud om stillingen, og ha 10 dager på oss til å svare. Så jeg spurte, da høres det ut som dette vil gå kjapt, er det slik å forstå at jeg kanskje kan høre noe i slutten av neste uke da, om hvem av oss som får tilbudet. Hvorav de svarer at det er vanlig at den de stiller inn som nr 1 får beskjed om det. Slik jeg tolker det, så vil de gjøre seg ferdig med vurderinger og rapporter på Tirsdag og ha ferdig en innstilling allerede som de sender inn til fagforbundet. Og da vil de samtidig ta en telefon til den som ble nr.1 for å si at vedkommende ble innstilt til stillingen. Altså så burde jeg ha hørt noe i går, Onsdag, mest sannsynlig,hvis det var meg ? Selvsagt kan ting skje, de kan ha slitt med å få tak på referanser, noe hastig kan ha skjedd på kontoret, ja hva som helst.. Men, i bunn og grunn så kan det virke som det ikke ble meg? Er det en grei slutning å kunne trekke ? Evt når kan jeg tillate meg selv å sende en mail til de via webcruiter (der jeg fikk innkallelse til intervju), for å spørre? Ønsker jo å virke interessert... Men ikke masete heller. Hjelp? Anonymkode: e17f6...276
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2020 #2 Skrevet 11. desember 2020 Pusher opp og håper noen har noen tanker her.. Anonymkode: e17f6...276
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå