AnonymBruker Skrevet 10. desember 2020 #1 Skrevet 10. desember 2020 Jeg har langt og tykt hår ned til rumpa, blondt. Håret mitt skiller seg veldig ut fra den jevne kvinne da de fleste kvinner jeg ser har kort (skulderlangt) og tynt hår. Jeg får mye oppmerksomhet og komplimenter fra menn (og eldre damer) for håret mitt, men yngre damer på min egen alder gir meg aldri komplimenter. Hvorfor det egentlig? Er de misunnelige fordi de selv ikke klarer å få hår til lengre enn skuldrene uten at det ser pistrete og fælt ut? Altså typisk nordisk hår? Eller er det janteloven som sier at man ikke skal skille seg ut og ikke ha noe eller tro man har noe bedre enn alle andre? Man skal helst bare være lik alle andre? Anonymkode: f119b...c76 1
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2020 #2 Skrevet 10. desember 2020 Jeg bryr meg helt ærlig ikke om hvordan andres hår ser ut og legger ikke merke til det og gir derfor heller aldri komplimenter til noen ang. håret deres. Anonymkode: 595f4...646 47
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2020 #3 Skrevet 10. desember 2020 Hvilke jenter på din alder er det du søker komplimenter fra? Venner eller fremmede randoms på gata? Anonymkode: 78a91...4a5 27
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2020 #4 Skrevet 10. desember 2020 Det er kanskje det at det er blitt så mange selvdiggere her og der. Det blir litt slitsomt med grandiose fantasier i lengden. Spennende 1 eller 2 ganger, ikke mange ganger hver dag. Anonymkode: edf44...f79 12
Gjest Villfisker Skrevet 10. desember 2020 #5 Skrevet 10. desember 2020 Jeg syns det er viktigere at folk er renslige og velstelte. Hvilken hårlengde folk velger å ha, må de få bestemme selv. Syns de fleste damer kler langt hår best, og de færreste kler kort hår. Mens noen kler det veldig godt. Det jeg ikke liker, er når noen tror de har rett til å belære andre hvordan de skal klippe seg, og kle seg. Sånne folk må passe sine egne saker.
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2020 #6 Skrevet 10. desember 2020 Jeg har langt, krøllete, rødbrunt hår, og får ofte spørsmål om «det er mine ekte krøller», så vil tro det skiller seg ut. Men aldri, aldri har jeg tenkt på hvem som gir meg komplimenter og ikke😂 Anonymkode: a523f...922 21
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2020 #7 Skrevet 10. desember 2020 Jeg er superfornøyd med mitt flotte nordiske hår ❤️ Gir ikke komplimenter med mindre jeg ser noe virkelig flott. Anonymkode: dccd0...df0 7
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2020 #8 Skrevet 10. desember 2020 Mmm....om jeg skal mene noe om det så må det være at jeg ikke synes det er pent? Gir meg litt kjerringvibber i voksen alder. Men for meg er det ikke typisk noe jeg legger merke til 🤷♀️ Litt som ei god kvalitets allværsjakke liksom? Bra kvalitet, men ikke min stil? Så da tenker jeg ikke på det. Anonymkode: 3873d...429 9
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2020 #9 Skrevet 10. desember 2020 Tror du folk er misunnelige? Kanskje noen. Ikke det at jeg pleier å si det, men jeg synes faktisk ikke veldig langt hår er særlig fint eller kledelig. Uansett alder egentlig. Håret mitt vokser veldig fort og er også tykt og egentlig fint. Men klipper det til skulderlengde fordi jeg synes det er finest. Vi har vel forskjellige ting vi synes er fint. Anonymkode: 07d6d...39d 31
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2020 #10 Skrevet 10. desember 2020 Du er den samme med tråden om å gå med håret løst på jobb ? Anonymkode: d1d60...118 11
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2020 #11 Skrevet 10. desember 2020 Haha herregud, jeg har også langt/fyldig hår, men har aldri opplevd det du beskriver. Tror ikke andre legger seg nevneverdig opp i andres hår altså? Er heller ikke alle som synes langt hår er det peneste, så hvorfor skal de da komplimentere oss med langt hår? Anonymkode: 8613a...6ac 23
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2020 #12 Skrevet 10. desember 2020 Hår ned til rumpa minner meg jo om «klarsynte» som sitter på torget i London og tar betaling for å lese fremtiden din i en glasskule.. Anonymkode: c5f9d...648 20
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2020 #13 Skrevet 10. desember 2020 Jeg gir ofte folk komplimenter - men sjelden for langt hår. Da må det være veldig velstelt, sunt og pent stylet. Men da er det jo like pent med en kortere, velstelt, stylet frisyre. Synes ikke langt hår som bare henger der er noe pent.... Anonymkode: cd1b0...239 10
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2020 #14 Skrevet 10. desember 2020 Gir du komplimenter for andres hår da? Ofte opplever jeg at du må gi komplimenter for å få dem. Og så må du regne med at alle ikke synes håret ditt er så fint, jeg personlig synes ikke hår ned til rumpa er noen fin frisyre, synes det drar hele ansiktet ned så man ser eldre ut enn man er og dessuten minner det meg om «kristen sekt-look». Anonymkode: 497ae...21e 26
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2020 #15 Skrevet 10. desember 2020 Haha hæ? Er så mange rare innlegg her på KG 🤣 Anonymkode: 39cc0...a7f 20
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2020 #16 Skrevet 10. desember 2020 Gir heller folk kompliment for ting de gjør eller at de hyggelige/snille/hjelpsomme enn for at de har vært heldig frå naturens side og fått sterkt hår/rette tenner/lange ben/smal midje osv Anonymkode: 5555f...aac 11
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2020 #17 Skrevet 10. desember 2020 Dette er en problemstilling jeg ikke visste eksisterte... Er man smålig fordi man ikke overøser deg med komplimenter og verdsetter håret ditt? Er det ikke nok for deg at du selv er fornøyd? Jeg har aldri tenkt over at komplimenter om ens hår er viktig. Jeg syns heller ikke at man skiller seg ut med mindre man har et hår som avviker fra normalen, jeg legger mer merke til noen som har grønn hockeysveis eller rød pottesveis fremfor en som har lagt hår. Så for å være helt ærlig skiller du deg lite ut, det er mange kvinner som har langt, fyldig og tykt hår. De som virkelig skiller seg ut er de som tenker utenfor boksen, og de finnes det ikke så mange av. Anonymkode: 2369e...b22 11
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2020 #18 Skrevet 10. desember 2020 Gir aldri folk komplimenter for håret, bortsett fra hvis noen har klippet/farget. Da sier jeg alltid "har du klippet deg? Så fin du er!' Uansett om jeg mener det eller ikke... Anonymkode: 07d6d...39d 3
GrønnNellik68 Skrevet 10. desember 2020 #19 Skrevet 10. desember 2020 Alt skal en bruke hjernen sin på😂fins viktigere ting i livet for meg heldigvis enn hår 6
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2020 #20 Skrevet 10. desember 2020 Jeg derimot blir satt ut av komplimenter om spesielle ting på kroppen. Synes det er så hyggelig å høre «du ser så fin ut i dag», «du er vakker» osv. Men når folk sier «jeg er så misunnelig på huden din» eller «ooo, fikset øyebryna?» blir jeg helt satt ut 🙈😂 Liker ikke sånne komplimenter. Anonymkode: cd1b0...239 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå