Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Noen som har testet Biotherm Light Drops? Er litt nysgjerrig på disse, og lurer på om de er noe tess? :)

Videoannonse
Annonse
Gjest gjest1
Skrevet

Dytter opp denne. Vil gjerne prøve noe som kan gi litt glans i ansiktet, uten for mye skimmer. Vil også ha tips om evnt. andre produkter!

Skrevet

Kanebo har noe som heter moisture polish, eller noe. I IB-serien. Jeg har prøvd den, og synes den er god, men vet ikke om det er helt den effekten du er ute etter. Det er noe glitter-aktig i den, men det synes ikke så veldig. Skal brukes under vanlig dagkrem, såvidt jeg husker.

Skrevet

Jeg har testet ut denne....Jeg kjøpte den mørkeste fargen,noe jeg ikke skulle gjort. Den så nokså tranparent og ikke så mørk ut når jeg prøvde den på hånden i parfymeriet...

Så bortsett fra at jeg har tatt feil farge,virker produktet kjempe bra! Det var lett å legge det jevnt og det la seg ikke på utsiden av huden...gikk mer inn i huden liksom. Var ikke veldig mye skimrende. Satt leeeenge på huden.

Den rosa jeg har er ikke mulig å blande inn i en foundation tror jeg,men om man velger en beige farge eller lysere rosa,går nok det ann.

Men jeg vil tipse dere til å prøve den i ansiket for å finne en riktig farge!

Jeg har en flytende rouge(også til å bruke på leppene) fra Body Shop. Den finnes bare i èn farge,tror jeg. Jeg liker denne også kjempe godt-den sitter bra og gir markerte og lettskimrende kinn. Dessverre passet ikke denne fargen heller til meg :tristbla:

Min erfaring med flytende/krem rouge er at de sitter bedre enn pudder,men ofte at de er vanselige å legge. Men da vil jeg anbefale Biotherm og Body Shop som ikke var vanskelig å få jevnt i det hele tatt! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...