Gå til innhold

Maskorama-tråd for de som vet de 3 siste er Brandstorp, Bailey og Dahl

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den andre tråden ødelegges av at det komme mange tips som enten er på tull eller i alle tilfellet tips som umulig kan stemme. Seriøs diskusjon drukner litt, fordi det blir litt dårlig stemning når det påpekes hvem de tre siste er.

Her kan vi som vet hvem de siste tre er diskutere Maskorama, og forklare hvorfor vi er sikre, hvor tidlig vi skjønte at det var de tre nevnte, og hvor morsomt vi synes det er med tipsene fra panelet, især JT, og folk på KG, Jodel og andre steder.

Samt hvor utrolig latterlig det var at NRK trodde de skulle lure folk gjennom å påstå trollet ikke kan være Ulrikke.

De som er uenige trenger ikke skrive i denne tråden (hva skulle det være godt for?) men kan selvsagt skrive i den etter at de tre er avslørt, og hylle de av oss som visste hvem de tre var hele tiden. Eller godte seg dersom det mot formodning skulle være minst en som ikke er de tre jeg nevner. Men slik er det dessverre ikke, da får jeg mitt livs sjokk i hvert fall.

Det store spørsmålet er: tror dere Silje og panelet fikk vite at Ulrikke er trollet, siden Silje helt i staten av sendingen sa «mange spekulerer i at Ulrikke er trollet, men nå vet vi det ikke kan stemme siden hun skal synge duett med vikingen i kveld?» Hvorpå panelet fulgte opp med «hun kan jo ikke være trollet da, vi som var så sikre!»

Eller tror dere panelet og Silje bare er litt dumme? (Jeg tror ikke det.)

Eller tror dere Silje og panelet ikke har fått vite, men uansett fått beskjed om å «spille med» for å i hvert fall skape usikkerhet og oppmerksomhet rundt hvem trollet er? Ja, det kan tenkes, uansett om trollet er Ulrikke eller ikke. Men jeg tror nok de fikk vite for anledningens skyld, for å sikre at de ikke skulle ødelegge gjennom å f.eks. si «jeg tror det går fint å komme inn i trollekostymet på 5 minutter.

Anonymkode: 3b116...986

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Håper ikke det bare var jeg som skjønte det opplagte!

• Liker 1
Skrevet

Wow, nå spoila du resultatet for alle!

Anonymkode: 957bc...76a

Skrevet

Det er faktisk blitt en regel på at man ikke får spoile 😂

Anonymkode: 12853...5f0

Skrevet

Jeg har «spoiler» i Maskorama-tråden i mange uker nå.

Fortsatt sjokkert over at noen lot seg lure til å tro at trollet ikke var Ulrikke. 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...