Gå til innhold

Samle sex-leketøy

Anbefalte innlegg

Skrevet

Andre som er ivrige brukere og samlere av sex-leketøy? Selv synes jeg alltid det er flere spennende ting der ute som kan friste å skaffe seg.

Anonymkode: cde1b...5dd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jupp, vi har nå alt for mye. Kommer jo aldri til å bruke alt. Ler

Gjest Alterego666
Skrevet

Nattbordskuffene er fulle og øverste hylle i klesskapet begynner å bugne. Noe brukes tildels ofte, mens det meste støver ned mens nye påfunn strømmer på i anonym emballasje. 

Skrevet

Jepp. 

Nå kastet jeg en hel bærepose for noen måneder siden, men vi har fremdeles veldig mye, og det kommer stadig noe nytt. 

Utrolig mye bra som finnes nå. Til menn også, og jeg ELSKER å teste nytt leketøy på ham. 😍

Anonymkode: bee16...a51

• Liker 1
Skrevet

Jeg har litt for mange 😂 men ønsker jo ikke bare å kaste dem heller, så da får det bare bli mange.

Har kjøpt meg en del nytt som en veldig stor julepresang evt. mange små presanger til meg selv.

Selv med et hav av ulike typer leketøy, har jeg enda en veldig enkel favoritt, en glassdildo i fifty shades serien. Det er bare noe med materialet som jeg elsker. Som er grunnen til at det er en ny glassdildo på vei i posten nå 😄 alltid kjekt med noe nytt.

Har en del ulikt, fordi jeg har hatt lyst til å teste ut ulike typer «teknologi», form og materiale. Ikke alt har vært like bra for meg og hva jeg liker. Blant annet er ikke rabbit formen noe for meg.

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 10.12.2020 den 9.49):

Andre som er ivrige brukere og samlere av sex-leketøy? Selv synes jeg alltid det er flere spennende ting der ute som kan friste å skaffe seg.

Anonymkode: cde1b...5dd

Er minimalist og vi har kun de sexleketøyene vi liker å bruke + noen feilkjøp. Samlinger, om det er frimerker, mummikrus eller sexleketøy er en dårlig ide. 

Anonymkode: b97fa...ca9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...