Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kan føde når som helst nå. Og jeg er skikkelig lei mannens humør som er opp og ned. Jeg vet aldri om han er på godt eller dårlig humør. Jeg elsker han men nå begynner jeg å tvile. Jeg er høy gravid og føler han ikke skjønner eller hører på mine klager . Han er også pirkete og klagde på hår i maten igår selv jeg sover 4 timer natten nå og gjør mye. Går på kontroll tre ganger i uken og et helt utmattet. Han gjøe mye også hjemme men jeg idag har fått nok. Han lager aldri kaffe til meg om morgen. Vurderer å bare være borte fra hjemmet i noen dager og la han tenke på hvordan han er?  Virkelig lei 

Anonymkode: ac87c...69b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og du er heeeelt sikker på at hormoner ikke spiller inn her?

• Liker 4
Skrevet

Skjønner at han pirker på hår i maten og kaffe kan man vel lage selv? 

skjønner at det er slitsomt når mannen ikke skjønner hvordan man føler seg.. er litt slik her og men mannen er bare slik. Vanskelig å sette seg i andre sine sko av og til. Jeg står feks opp med vår datter før 6 om morgenen og han kommer seg ikke opp før rett før han må sette seg på pc å jobbe. Jeg jobber jeg og å leverer ofte barnet i bhg. Er også gravid i uke 20 og sliten og sover dårlig men det går på sitt vis.

Anonymkode: 4ac11...f9d

Gjest Dævendøtte
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg kan føde når som helst nå. Og jeg er skikkelig lei mannens humør som er opp og ned. Jeg vet aldri om han er på godt eller dårlig humør. Jeg elsker han men nå begynner jeg å tvile. Jeg er høy gravid og føler han ikke skjønner eller hører på mine klager . Han er også pirkete og klagde på hår i maten igår selv jeg sover 4 timer natten nå og gjør mye. Går på kontroll tre ganger i uken og et helt utmattet. Han gjøe mye også hjemme men jeg idag har fått nok. Han lager aldri kaffe til meg om morgen. Vurderer å bare være borte fra hjemmet i noen dager og la han tenke på hvordan han er?  Virkelig lei 

Anonymkode: ac87c...69b

Nå har jeg akkurat svart på et innlegg du har skrevet i en annen tråd. Hvorfor kan du ikke svare der i stedet for å lage enda en tråd? 

Du høres veldig gravid ut. 

Skrevet

Høygravid eller ikke, hår i maten er ekkelt uansett.

Virket også som du mener at du skal vartes opp som en dronning fordi du er gravid, så skjønner hvis han blir sur og lei. Greit å få hjelp til tunge ting, men så lenge du kun er gravid har du bare godt av å røre litt på deg og lage kaffen din selv.

• Liker 3
Skrevet

Her overreagerer du ❤️ pust med magen 

• Liker 2
Skrevet

Hår i maten er helt greit å klage på, for det er ekkelt. 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Skjønner at han pirker på hår i maten og kaffe kan man vel lage selv?

Anonymkode: 4ac11...f9d

Skjønner ut fra teksten til ts at matlaging er hennes ansvar. Det er slik det skal være. Hadde kona mi begynt å be meg lage maten selv hadde hun ligget tynt an.

Anonymkode: 509c4...3af

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...