AnonymBruker Skrevet 10. desember 2020 #1 Skrevet 10. desember 2020 Jeg pleier uansett bare å ta ned hele greia men Anonymkode: 9aacb...cf5
jabx Skrevet 10. desember 2020 #2 Skrevet 10. desember 2020 Hvem er det som har dolokket åpent da? Elsker man at urin og avføring virvles ut i rommet gjennom dråpene som oppstår når man skyller ned eller? Nei, fy faen. Jeg skyller aldri ned uten å legge på lokket på toalettet først. Jeg liker ikke å ha bæsj og tiss på meg.
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2020 #3 Skrevet 10. desember 2020 Nei...da tror jeg det egentlig er noe annet som ligger til grunn, men da får hun en enda en grunn til å ta deg, koker over pga dolokket. Mitt dolokk varierer hvordan det står. (Dame 40) Anonymkode: ba1db...1ac
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2020 #4 Skrevet 10. desember 2020 Jeg bor på hospits og alle narkisene lukker dolokket. Det er som om de vil bevise at det hjelper å skyve problemer under teppet, for det er alltid bæsj der når jeg åpner dolokket. De orker å lukke doen, men flushe, nei. Kunne ønske det var motsatt. Men kanskje de har lyst til å være litt mystiske og et mysterium. Gåtefulle, kanskje. 🙈 kanskje de tenker at de gir andre en spennende overraskelse? Og så sitter de på do og sukker henført over seg selv og sin storhet. 🙈 Anonymkode: ac3f4...825
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå