Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest prestekrage
Skrevet

Hmmm, oppdaget en ting her...

Skulle til å sette status borte for kvelden, da jeg så at jeg hadde to msn ikoner nederst i høyre hjørne på skjermen. Satte status borte på den jeg vanligvis bruker (nyeste versjon). Klikket deretter på den andre; der hadde jeg status pålogget!!! Dette så ut til å være en eldre versjon...

Snodig.

Noen andre som har opplevd dette?

Hva har skjedd?

Når jeg tenker etter nå vet jeg forresten at jeg satte "bortestatus" tidligere i dag da jeg skulle til foreldrene mine. Men da jeg var på pcn hos dem og søstra mi var pålogget hadde jeg status pålogget...

Ser at en kompis av meg varierer med status "pålogget" og "pålogget/web". Hva er dette? Inbilder meg at det kan være at han har en pc hjemme og en på jobb. Er det noe sånn som har skjedd på en og samme pc hos meg?

Oi, nå ser jeg en ting: på det jeg trodde var en gammel versjon står det windows messenger. På den nyeste versjonen står det msn messenger... )begge nå bortestatus.

Blir forvirret her jeg. Noen som kan prøve å forklare meg???

(sikkert godt mulig å bli forvirret bare av å lese innlegget, men men)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

På Windows XP ligger det en Windows Messenger inne som standard... Derfor kan man dersom man også har lastet ned en fra nettet, ha to oppe samtidig. Hos meg logger også Windows-versjonen på automatisk, så skrur den av.

På min gamle jobb fikk ingen til å legge til msn på den ene maskinen. Derfor logget vi på via Web-msn (sjekk www.msn.no/com, så ser du det er et alternativ for web-tilgang).

Har en venninne som jobber på Riksen og hun logger på derfra hvis hun vil på msn. Det samme gjorde vi da jeg gikk på vgs., maskinene var sperret der og.

Gjest prestekrage
Skrevet

Takk takk for svar! Alt ser med ett mye klarere ut!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...