Gå til innhold

Buss

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fyfaen jeg hater bussjåfører, jeg skulle rekke skolen og trykket på stoppknappen før stoppet mitt, men han bare stoppet ikke:) Så trykket jeg på neste stopp, men neida, bare kjørte forbi. Nå får jeg ta hele turen til Majorstua med bussen som tar sånn en time, så kommer jeg sent på skolen:)) måtte bare få ut litt sinne:))))))

Anonymkode: 651e1...4dc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner frustrasjonen. Her jeg bor er dette et sommerfenomen, når vikarer som ikke kan alle stoppene utenat bare suser forbi. Like kjipt er det når man finner ut at stoppknappen man har ved siden av seg ikke funker først når det er for sent å hive seg over neste knapp.

(De fleste bussjåfører er greie folk da.)

Anonymkode: 2c8b4...b56

Skrevet

Men du sto der bare uten å si ifra?

"Hei, kan du stoppe, her skulle jeg av!" høyt hadde nok hjulpet.

Skrevet

Kan det hende at bussknappen var ødelagt og bussjåføren ikke veit om det?  Tviler sterkt på at han gjorde det med vilje. 

Her har du ansvar selv å gi beskjed. Når du er så tafatt av de bare sitter der så er det din egen feil. 

Alle jeg kjenner og ikke kjenner har vett nok til å gi sjåføren beskjed når han ikke har fått med seg signalet. 

Anonymkode: 44292...923

Skrevet

Du må jo gi beskjed da.

Anonymkode: 51056...f8a

Skrevet

Du må gi beskjed om sjåføren ikke stanser. Det er da bare å si (rope om du sitter langt unna) noe så enkelt som "unnskyld, men her skulle jeg av".

Anonymkode: de3a9...ba4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...