AnonymBruker Skrevet 10. desember 2020 #1 Skrevet 10. desember 2020 Hei. Er det flere som ikke har fått foreldrepenger for desember? Anonymkode: 83814...bf6 1
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2020 #2 Skrevet 10. desember 2020 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Hei. Er det flere som ikke har fått foreldrepenger for desember? Anonymkode: 83814...bf6 Foreldrepenger har i utgangspunktet ikke utbetalingsdato før senest den 25 hver måned. I desember kommer denne litt tidligere pga jul. Hvis du logger deg inn på dine sider på nav finner du oversikt over utbetalingsdatoer der. Jeg vil tro, fra da jeg fikk foreldrepenger sist, at de kommer i løpet av neste uke. Anonymkode: 6498b...1d4 1
Enilorak93 Skrevet 10. desember 2020 #3 Skrevet 10. desember 2020 Min mann er i permisjon å han har fått utbetalingsmelding på nav.no idag, men pengene er ikke på konto enda. Logg deg inn å sjekk der om du har fått melding om utbetaling.
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2020 #4 Skrevet 10. desember 2020 Har heller ikke fått enda. Anonymkode: 9d0a8...3c5
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2020 #5 Skrevet 10. desember 2020 Har ikke fått i det hele tatt, har hatt permisjon siden juli. Ikke imponert over NAV sin behandlingstid.... Ville levert en formell klage om din betaling er forsinket. Anonymkode: 5ab14...23f 1
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2020 #6 Skrevet 10. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 time siden): Foreldrepenger har i utgangspunktet ikke utbetalingsdato før senest den 25 hver måned. I desember kommer denne litt tidligere pga jul. Hvis du logger deg inn på dine sider på nav finner du oversikt over utbetalingsdatoer der. Jeg vil tro, fra da jeg fikk foreldrepenger sist, at de kommer i løpet av neste uke. Anonymkode: 6498b...1d4 Ja, i desember er det 10. Enilorak93 skrev (1 time siden): Min mann er i permisjon å han har fått utbetalingsmelding på nav.no idag, men pengene er ikke på konto enda. Logg deg inn å sjekk der om du har fått melding om utbetaling. Takk. Jeg har ikke fått melding om utbetaling. AnonymBruker skrev (1 time siden): Har heller ikke fått enda. Anonymkode: 9d0a8...3c5 Da kommer det forhåpentligvis etterhvert siden vi er flere AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Har ikke fått i det hele tatt, har hatt permisjon siden juli. Ikke imponert over NAV sin behandlingstid.... Ville levert en formell klage om din betaling er forsinket. Anonymkode: 5ab14...23f Det er helt uholdbart. Har du fått vedtak? Jeg har klaget til NAV før. Det er en lang og krevende prosess. Anonymkode: 83814...bf6
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2020 #7 Skrevet 10. desember 2020 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Har ikke fått i det hele tatt, har hatt permisjon siden juli. Ikke imponert over NAV sin behandlingstid.... Ville levert en formell klage om din betaling er forsinket. Anonymkode: 5ab14...23f Dersom du enda ikke har fått vedtak og vært i permisjon siden juli så må det jo mangle noe dokumentasjon? Her ble min søknad innvilget på ei uke, dagen etter at arbeidsgiver sendte inn inntektsopplysninger. Anonymkode: a3015...88c 4
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2020 #8 Skrevet 10. desember 2020 Foreldrepenger ordner man jo lenge før man går ut i permisjon, etter uke 26. Hva i all verden har du glemt å levere siden du allerede er i permisjon og ingenting har skjedd... Anonymkode: 85079...bdf 1
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2020 #9 Skrevet 10. desember 2020 Har fått både foreldrepenger og barnebidrag på konto i dag. Så er nok rett rundt hjørnet Anonymkode: 94e47...a1e
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2020 #10 Skrevet 10. desember 2020 3 hours ago, AnonymBruker said: Har ikke fått i det hele tatt, har hatt permisjon siden juli. Ikke imponert over NAV sin behandlingstid.... Ville levert en formell klage om din betaling er forsinket. Anonymkode: 5ab14...23f Har de ikke bare 3 måneder med tilbakebetaling? Anonymkode: 6fb36...fb3
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2020 #11 Skrevet 10. desember 2020 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Ja, i desember er det 10. Takk. Jeg har ikke fått melding om utbetaling. Da kommer det forhåpentligvis etterhvert siden vi er flere Det er helt uholdbart. Har du fått vedtak? Jeg har klaget til NAV før. Det er en lang og krevende prosess. Anonymkode: 83814...bf6 Venter på vedtak, de har brukt over fem måned på å behandle saken. Ender nok i en klage. Anonymkode: 5ab14...23f
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2020 #12 Skrevet 10. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 time siden): Har de ikke bare 3 måneder med tilbakebetaling? Anonymkode: 6fb36...fb3 De har ikke ferdigbehandlet søknaden ennå. Det skal visst være Max 3 måneders behandlingstid men... de blir veldig stille når jeg spør hva de tenker jeg skal leve av. Anonymkode: 5ab14...23f
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2020 #13 Skrevet 10. desember 2020 AnonymBruker skrev (3 timer siden): De har ikke ferdigbehandlet søknaden ennå. Det skal visst være Max 3 måneders behandlingstid men... de blir veldig stille når jeg spør hva de tenker jeg skal leve av. Anonymkode: 5ab14...23f Det kan jeg ikke skjønne. Ringer du daglig å purrer? Hva sier dem at er grunnen for at den ikke er brhandlet enda? Anonymkode: a3015...88c
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2020 #14 Skrevet 10. desember 2020 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Dersom du enda ikke har fått vedtak og vært i permisjon siden juli så må det jo mangle noe dokumentasjon? Her ble min søknad innvilget på ei uke, dagen etter at arbeidsgiver sendte inn inntektsopplysninger. Anonymkode: a3015...88c Min ble også behandlet dagen etter inntektsmeldingen kom. AnonymBruker skrev (7 timer siden): De har ikke ferdigbehandlet søknaden ennå. Det skal visst være Max 3 måneders behandlingstid men... de blir veldig stille når jeg spør hva de tenker jeg skal leve av. Anonymkode: 5ab14...23f Har arbeidsgiveren din levert inntektsmelding? Anonymkode: 602e2...3bd 2
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2020 #15 Skrevet 12. desember 2020 Dere som mottar foreldrepenger - hvor ser dere utbetalingene ? Fikk penger men ser ingen forklaring til pengene. Greit å regne ut å se at alt er riktig. Anonymkode: ec050...719
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2020 #16 Skrevet 12. desember 2020 On 12/10/2020 at 3:00 PM, AnonymBruker said: De har ikke ferdigbehandlet søknaden ennå. Det skal visst være Max 3 måneders behandlingstid men... de blir veldig stille når jeg spør hva de tenker jeg skal leve av. Anonymkode: 5ab14...23f Ok, husker når de surret med meg at de bare tilbakebetalte for 3 mnd, så var stresset når det nærmer seg 3 mnd fra permisjonstart. Anonymkode: 6fb36...fb3
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2020 #17 Skrevet 13. desember 2020 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Dere som mottar foreldrepenger - hvor ser dere utbetalingene ? Fikk penger men ser ingen forklaring til pengene. Greit å regne ut å se at alt er riktig. Anonymkode: ec050...719 Dagsatsen din med forklaring står i vedtaket AnonymBruker skrev (6 timer siden): Ok, husker når de surret med meg at de bare tilbakebetalte for 3 mnd, så var stresset når det nærmer seg 3 mnd fra permisjonstart. Anonymkode: 6fb36...fb3 Hvis du selv har søkt for sent, kanskje. Ikke hvis de bruker for lang tid selv. Anonymkode: 602e2...3bd
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2020 #18 Skrevet 13. desember 2020 Har du fått vedtaket? Jeg skal få foreldrepenger i desember men pga mottar aap så får jeg utbetalt 4-5 dager etter siste meldekort. Men får kun for noen dager i desember..... Ikke fått vedtaket men det ligger klart. Anonymkode: a2a1e...ccb
Rem Skrevet 14. desember 2020 #19 Skrevet 14. desember 2020 Vedtaket mitt ble godkjent idag, permisjon starter idag. Men har følelsen av at denne månedens utbetaling har vært. Må jeg vente over en mnd på penger? Kriiise!
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2020 #20 Skrevet 14. desember 2020 3 hours ago, Rem said: Vedtaket mitt ble godkjent idag, permisjon starter idag. Men har følelsen av at denne månedens utbetaling har vært. Må jeg vente over en mnd på penger? Kriiise! Nei du får for denne måneden om noen dager Anonymkode: a2a1e...ccb 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå