Gå til innhold

Hvorfor skulle hun prate dritt om meg til min kjæreste?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i et forhold, og det har jeg vært i snart 2 år, og har blitt kjent med mange av vennene til min kjæreste. Og det har seg slik at han har en barndomsvenninne som pratet dritt om meg til han (dette fortalte han meg), og jeg har absolutt ikke gjort henne en eneste ting. Jeg kjenner henne så vidt. Jeg føler meg ikke trua elns, fordi hun er forlovet og skal gifte seg snart, men jeg skjønner bare ikke hva hensikten med det var. Det gjorde sånn at kjæresten min ble irritert på meg, men han valgte å legge det til side etter en dag, og mente at han forstod min situasjon. Men hva burde jeg egentlig gjøre? Hun jenta hilser alltid på meg når hun ser meg, og leker koselig. Men hun vet ikke at jeg vet det her. Og det er sykt irriterende. 

Anonymkode: 49898...ace

Videoannonse
Annonse
Gjest Dævendøtte
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Men hva burde jeg egentlig gjøre?

jeg hadde spurt henne direkte om hvorfor hun snakket dritt om meg. 

Skrevet

Du burde gjøre ingenting. Det vil alltid være venner på begge sider som ikke liker deg eller han, da ingen av dere er valgt av hverandres venner og heller ikke skal godkjennes av hverandres venner da det ikke er de som skal leve med dere. Det burde han skjønne. For ha integritet overfor deg og sine venner burde han holde seg for god til å diskutere konflikter dere i mellom med venner og holde still om venner f.eks utrykker at de ikke liker deg så godt. Han virker rett og slett litt lite sosialt intelligent. 

Anonymkode: 3dfbf...a12

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Du burde gjøre ingenting. Det vil alltid være venner på begge sider som ikke liker deg eller han, da ingen av dere er valgt av hverandres venner og heller ikke skal godkjennes av hverandres venner da det ikke er de som skal leve med dere. Det burde han skjønne. For ha integritet overfor deg og sine venner burde han holde seg for god til å diskutere konflikter dere i mellom med venner og holde still om venner f.eks utrykker at de ikke liker deg så godt. Han virker rett og slett litt lite sosialt intelligent. 

Anonymkode: 3dfbf...a12

Er sant. Er ikke slik at han diskuterte meg. Det var hun som gjorde det. Og jeg visste at hun kom til å gjøre det. Jeg synes det hele opplegget er rart

Skrevet

Hun er barndomsvenninnen hans, og føler kanskje at du tar plassen hennes? Kan være litt sjalusi som ligger bak.

Håper at kjæresten din satte henne på plass, og ikke sto bare og jattet med henne. Han bør forsvare deg hvis hun helt ubegrunnet snakker dårlig om deg. Har hun en grunn til å være sur på deg, bør hun ta det opp direkte med deg, og det kan kjæresten din si fra om neste gang hun prøver seg. Ingen kan forlange å bli likt, men å baksnakke noen uten å ha annen grunn enn at du ikke liker personen, det er lavmål.

Anonymkode: f854a...2ea

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hun er barndomsvenninnen hans, og føler kanskje at du tar plassen hennes? Kan være litt sjalusi som ligger bak.

Håper at kjæresten din satte henne på plass, og ikke sto bare og jattet med henne. Han bør forsvare deg hvis hun helt ubegrunnet snakker dårlig om deg. Har hun en grunn til å være sur på deg, bør hun ta det opp direkte med deg, og det kan kjæresten din si fra om neste gang hun prøver seg. Ingen kan forlange å bli likt, men å baksnakke noen uten å ha annen grunn enn at du ikke liker personen, det er lavmål.

Anonymkode: f854a...2ea

Jeg vet ikke hva som ligger bak det, og jeg skjønner at hun blir sjalu hvis det er tilfelle. Han jattet nok ikke med hun, fordi jeg tok opp dette med han igjen, og da var jeg jævlig sur, og han sa at det var hun som snakket nedlatende om meg. Jeg skal ta det opp med hun 

Skrevet

Gå til henne og si at, neste gang du skal slenge dritt til meg så kommer du til MEG 🙂 

Da er det du som vinner. Hun forstår at drittsnakkinga hennes har blitt avslørt og du viser henne at du ikke snakker dritt om andre, men tar det opp direkte med vedkommende hvis du har et problem med noen. 

Så får du be typen din om å få seg litt ryggrad og stå opp om sin kjæreste. Jeg hadde slått ned på det TVERT om noen sto å snakket dritt til meg om min bedre halvdel. 

Anonymkode: 86882...ae9

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 10.12.2020 den 6.26):

Jeg er i et forhold, og det har jeg vært i snart 2 år, og har blitt kjent med mange av vennene til min kjæreste. Og det har seg slik at han har en barndomsvenninne som pratet dritt om meg til han (dette fortalte han meg), og jeg har absolutt ikke gjort henne en eneste ting. Jeg kjenner henne så vidt. Jeg føler meg ikke trua elns, fordi hun er forlovet og skal gifte seg snart, men jeg skjønner bare ikke hva hensikten med det var. Det gjorde sånn at kjæresten min ble irritert på meg, men han valgte å legge det til side etter en dag, og mente at han forstod min situasjon. Men hva burde jeg egentlig gjøre? Hun jenta hilser alltid på meg når hun ser meg, og leker koselig. Men hun vet ikke at jeg vet det her. Og det er sykt irriterende. 

Hun er sjalu vel.

Skrevet

Er det så mye å gjøre da? «Du sa ditt og datt for et år siden, hvorfor det?», let it go, let it go, hev deg over det. Hvis typen din har lagt det bak seg og støtter deg, så er det jo bare å heve seg over det og være et bedre menneske. 

Anonymkode: fc811...81e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...