Gå til innhold

Noen som ser "Jul i Svingen" på Nett?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg elsker denne serien, og er så glad at de blir lagt ut episodene dag for dag.

Spørsmål relatert til serien:

1) Har Klara Downs?

2) Hva er det med familien til Atif? De sitter jo bare å ser TV!

3) Hvorfor holder Agnetha ut med Marvin?

4) Hvorfor reagerer Agnetha på at Marvin flørter åpenlyst med moren til Victoria?

5) Hva døde faren til Nure av?

Anonymkode: a5a6c...706

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

*Bump*

Ingen andre som ser på? Lurer litt på hvorfor ikke Rasisme I Norge ikke har reagert på den negative fremstillingen på Atifs foreldre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også liker jul i svingen, men det at klara har downs kan du spare deg for. Hun er skjønn og normal. Ler mye av henne.

Tror Agnetha er ok med at Marvin ble litt betatt av Vera fordi de er veldig trygge på hverandre. Dessuten har Vera mann, to unger og er åpenbart veldig gravid

Jeg er nysgjerrig på hva som skjedde med faren til Nure og mora til nure er en sinnsyk kjerring med sinnaproblemer. Hun er tilfeldigvis god til å spille psyko-mor, for hun er det i jul i blodfjell også😂

Anonymkode: 302ac...00d

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 hours ago, AnonymBruker said:

*Bump*

Ingen andre som ser på? Lurer litt på hvorfor ikke Rasisme I Norge ikke har reagert på den negative fremstillingen på Atifs foreldre!

Aaaah,  så det var derfor du laget tråden ja. For å piske i gang dette blackfacetullet igjen. Ikke fordi du "elsker serien". 

Nei du får klage inn dette til NRK da, så de får det fjernet. 

Nå er jeg så lei av dette rasisme gnålet. 

Anonymkode: 4a1aa...007

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jul i svingen barna er så naturlige. De er liksom bare ekte barn på fjernsyn, og det er veldig befriende. Noe som minner om langt eldre program, selv om jul i svingen absolutt har barneperspektivet i behold.

Anonymkode: f61be...41b

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker jul i svingen, ser det med barna hvert år. Digger at faren til Linus er litt annerledes og ikke fullt så pedagogisk 😅 gårsdagens episode (unnskyld Agnetha) er den fineste 😍

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Annonse

Jeg er helt overbevist på at biggen(far til Åsa) og Lucy(mor til børre) er veeeeeeldig gode venner😇

Anonymkode: 302ac...00d

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke pedofil, så sitter ikke å ser på barn på nett nei :)

Anonymkode: 5c71d...36b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

?????

Anonymkode: e6191...ddf

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Og jeg er lesbisk, så jeg ser ingen serier og filmer med menn i :) 

Fjott.

Anonymkode: 11961...7d9

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror faren til Nure må ha dødd i en ulykke eller noe, siden det poengters at han var verdens modigste og ikke var redd for noe. Mens moren er sikkert skada av dette og er veldig overbeskyttende i frykt for at det skal skje noe med Nure også. Men det er bare min teori da 😅

Anonymkode: e4a81...fa8

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 11 måneder senere...
On 12/25/2020 at 3:02 PM, AnonymBruker said:

Jeg tror faren til Nure må ha dødd i en ulykke eller noe, siden det poengters at han var verdens modigste og ikke var redd for noe. Mens moren er sikkert skada av dette og er veldig overbeskyttende i frykt for at det skal skje noe med Nure også. Men det er bare min teori da 😅

Anonymkode: e4a81...fa8

"Han døde ... nesten" 😂😂

Anonymkode: b4679...343

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klara har da aldeles ikke downs, men en øyesykdom/skjeling? Derfor hun bruker briller. Nydelig jente ❤️

Anonymkode: ba023...922

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ser den i år, og syns den er både morsom og fin! Herlige unger🙂 Og ler meg skakk av Marvin!

En liten fun fact er at faren til Nure, Charles Bergum, spilles av Jon Knudsen som er tidligere keeper i fotball for Norges landslag. Eller spiller og spiller, han er vel med på et bilde i løpet av serien😉 Tv2s fotballekspert Kasper Wikestad er også innom en episode, da han kjøper cornflakes med melk i Biggen Brus og Bensin.

Den episoden hvor de alle er på hytta og mimrer tilbake er veldig fin, syns jeg. Kjenner meg igjen i Nures savn etter faren, da jeg mistet min pappa rundt alderen hans i serien.

Endret av Anonymburker
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser på serien hvert år. Liker den veldig godt, men misliker mora til Nure mer og mer for hvert år. Helt sikker på at dama er like gal i virkeligheten. Hun er en skikkelig Karen i alt hun spiller. 

Anonymkode: 41507...aea

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Datteren min (14 år) vil fortsatt se Jul i svingen hver morgen før skolen. Da ser vi det sammen som vi gjør hvert år ❤️ Marvin er best 🤣 Julehatt-episoden er best 😆

Anonymkode: e0e02...d56

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (På 10.12.2020 den 4.35):

Jeg elsker denne serien, og er så glad at de blir lagt ut episodene dag for dag.

Spørsmål relatert til serien:

1) Har Klara Downs?

2) Hva er det med familien til Atif? De sitter jo bare å ser TV!

3) Hvorfor holder Agnetha ut med Marvin?

4) Hvorfor reagerer Agnetha på at Marvin flørter åpenlyst med moren til Victoria?

5) Hva døde faren til Nure av?

Stygt og unødvendig sagt 😡

Anonymkode: 276cf...180

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

https://www.nrk.no/kultur/spreidde-rykte-om-at-skodespelar-er-dod-1.15768308

Skummelt hvordan man plutselig kan spre masse rykter om at en person er død 😬 Når "Marvin" er i live og alt er vel.

Jul i Svingen er nå fortsatt en av mine favorittjulekalendere. Elsker serien, karakterene og miljøet 😍

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, AnonymBruker said:

Stygt og unødvendig sagt 😡

Hva er stygt med det?

Anonymkode: 3c114...74b

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Hva er stygt med det?

Anonymkode: 3c114...74b

Les det merkede 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...