AnonymBruker Skrevet 10. desember 2020 #1 Skrevet 10. desember 2020 Det går diare i barnehagen til barna mine. Det har gått i snart 2 mnd nå, og nå er yngstemann på 13 mnd i gang med runde 2 😣 sist for 3 uker siden hadde han veldig bløte bleier, mens denne ganger har han suppe og veldig dårlig konsistens stakkars . det eneste han vil drikke og spise nå er varm erstatning og grøt. Begge deler inneholder jo melk. Er det slik at man bør unngå ting med melk i ved diare ? Eller har det ikke så mye å si når det skyldes sykdom ? Har vi foresten uflaks med barnehagen vår vil dere si? Eller går det alltid masse sykdom og dritt i barnehager uansett ? Det er som sagt andre runden hans med diare på 1 mnd. Viruset har som sagt vært der i 2 mnd straks og han er i gang med runde 2 . Storebror på 2 år har også hatt en runde. Har gått utrolig mange sykt barn dager nå i høst. Jeg var i mammaperm til august og mannen i pappaperm til oktober. Og siden midten av oktober har jeg brukt 6 sykt barn dager og mannen 4. K tillegg til dager der jeg har hatt de hjemme syk før kveldsvakt på jobb (også kommer mannen hjem før jeg drar ) Fortsetter dette til neste år også er det tomt for sykt barn dager allerede før påske . Anonymkode: 04824...721
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå