AnonymBruker Skrevet 9. desember 2020 #1 Del Skrevet 9. desember 2020 Dere som misliker mom jeans så sterkt. Kan dere legge ut et bilde av hva dere mener er så ille? Jeg skjønner ikke helt det hatet, og lurer på om jeg har misforstått noe. Anonymkode: 744a5...a87 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2020 #2 Del Skrevet 10. desember 2020 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Dere som misliker mom jeans så sterkt. Kan dere legge ut et bilde av hva dere mener er så ille? Jeg skjønner ikke helt det hatet, og lurer på om jeg har misforstått noe. Anonymkode: 744a5...a87 Vanskelig å legge ut et bilde, siden jeg ikke pleier å ta bilde av folk på gata. Dette er vel i hovedsak problemet mitt. Som slank småbarnsmor fremhever buksene det myke partiet på magen min under navlen. I tillegg skjønner jeg ikke hvordan man skal bruke buksene på vinteren eller i regnvær. Jeg pleier å ha skikkelige vinterboots som jeg har skinnyjeansen eller strømpebuksa rett oppi. Anonymkode: fa530...664 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2020 #3 Del Skrevet 10. desember 2020 Tror det jeg har mest vansker med å skjønne er hvorfor så mange her går helt i harnisk over mom jeans, når jeg har inntrykk av at det er flared/bootcut og wide leg modeller som har vært mest trendy i det siste. Mom jeans var vel medt in litt før dette? Anonymkode: d965d...a5f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2020 #4 Del Skrevet 10. desember 2020 Kan ikke folk få lov å mislike mom-jeans da? Hvorfor må alle like det samme? Anonymkode: c6bc9...287 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2020 #5 Del Skrevet 10. desember 2020 Fordi de aller fleste knapt ser slik ut: https://www.missguided.eu/blue-riot-high-waisted-jogger-mom-jeans-10148144 Anonymkode: 51c06...7a8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2020 #6 Del Skrevet 10. desember 2020 DF1ADF9D-F632-4753-8FBC-D989498E0239.webp Anonymkode: 51c06...7a8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2020 #7 Del Skrevet 10. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 time siden): Vanskelig å legge ut et bilde, siden jeg ikke pleier å ta bilde av folk på gata. Dette er vel i hovedsak problemet mitt. Som slank småbarnsmor fremhever buksene det myke partiet på magen min under navlen. I tillegg skjønner jeg ikke hvordan man skal bruke buksene på vinteren eller i regnvær. Jeg pleier å ha skikkelige vinterboots som jeg har skinnyjeansen eller strømpebuksa rett oppi. Anonymkode: fa530...664 Men gjør ikke alle bukser med litt høyt liv det? Magen min synes i hvert fall like godt i alle bukser med høyt liv. Og lavt liv utgår av samme grunner. Anonymkode: 744a5...a87 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2020 #8 Del Skrevet 10. desember 2020 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Men gjør ikke alle bukser med litt høyt liv det? Magen min synes i hvert fall like godt i alle bukser med høyt liv. Og lavt liv utgår av samme grunner. Anonymkode: 744a5...a87 Nope, skinny jeans og andre typer stramme straight leg jeans holder magen inne. Den ser helt flat ut. Mom jeans har en ekstremt uflatterende effekt med mindre man har en perfekt og stram ungdomskropp. Anonymkode: fa530...664 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2020 #9 Del Skrevet 10. desember 2020 Helt grusomt Anonymkode: df9b9...794 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2020 #10 Del Skrevet 10. desember 2020 Er det "hat" mot mom jeans? Som plus size med eplefigur så eeeelsker jeg dette buksesnittet. Skinny jeans gjør at jeg ser topptung ut, det er ikke flatterende en plass for min figur. Så selv er jeg glad for at mom jeans er lett å få tak i nå. Har omtrent samme figur som modellen. Som dere kan se så balanserer det ut kroppen. På meg så ser stramme bukser ut som om jeg bare er boobs og skuldre. Anonymkode: f9c3f...cfe 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2020 #11 Del Skrevet 10. desember 2020 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Er det "hat" mot mom jeans? Som plus size med eplefigur så eeeelsker jeg dette buksesnittet. Skinny jeans gjør at jeg ser topptung ut, det er ikke flatterende en plass for min figur. Så selv er jeg glad for at mom jeans er lett å få tak i nå. Har omtrent samme figur som modellen. Som dere kan se så balanserer det ut kroppen. På meg så ser stramme bukser ut som om jeg bare er boobs og skuldre. Anonymkode: f9c3f...cfe Vanvittig stygge bukser, men ser poenget ditt. Hvorfor i alle dager har hun så korte bukser til sånne sko? Det ser utrolig rart ut. Ingen går vel sånn? Anonymkode: fa530...664 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2020 #12 Del Skrevet 10. desember 2020 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Vanvittig stygge bukser, men ser poenget ditt. Hvorfor i alle dager har hun så korte bukser til sånne sko? Det ser utrolig rart ut. Ingen går vel sånn? Anonymkode: fa530...664 Se vekk fra skoene, da. Tråden handler om jeans. Og takk for at du følte du trengte å fortelle at buksene er stygge. Jeg går i sånne bukser. Skal du kritisere kroppen min også når du er så godt i gang? Anonymkode: f9c3f...cfe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2020 #13 Del Skrevet 10. desember 2020 AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Er det "hat" mot mom jeans? Som plus size med eplefigur så eeeelsker jeg dette buksesnittet. Skinny jeans gjør at jeg ser topptung ut, det er ikke flatterende en plass for min figur. Så selv er jeg glad for at mom jeans er lett å få tak i nå. Har omtrent samme figur som modellen. Som dere kan se så balanserer det ut kroppen. På meg så ser stramme bukser ut som om jeg bare er boobs og skuldre. Anonymkode: f9c3f...cfe Ikke den verste mom-jeansen jeg har sett, men for meg som er oppvokst med opptil 30 kuldegrader blir det merkelig og helt feil med så korte bukser på vinteren. Anonymkode: c6bc9...287 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2020 #14 Del Skrevet 10. desember 2020 Jeg har timeglassfigur, er høy men har litt mage selv om jeg er slank. Har også flat rumpe. Har bestilt sikkert 20 bukser i denne typen fra Zalando og nesten alle ser like jævlige ut. Har vært et par som ikke har vært aller verst men når lommene stort sett er på ryggen så ser det ikke bra ut på noen. I tillegg er de ofte for korte og man blir gående å fryse på leggene. Hip Hop buksene vi gikk med tidlig på 90 taller var mye mer flatterende. Anonymkode: 77636...5b4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2020 #15 Del Skrevet 10. desember 2020 Herreg...Kan ikke folk bruke de buksene de liker og trives med selv!!! Alle har jo også litt forskjellige kropper og fasonger, så bruk det du syns ser best ut selv på din fasong! Drit i hva andre mener og hva som er in da vel!! Anonymkode: e7f1b...d24 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2020 #16 Del Skrevet 10. desember 2020 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Se vekk fra skoene, da. Tråden handler om jeans. Og takk for at du følte du trengte å fortelle at buksene er stygge. Jeg går i sånne bukser. Skal du kritisere kroppen min også når du er så godt i gang? Anonymkode: f9c3f...cfe Kroppen din er nok kjempeflott. Jeg sa ikke et ord om kroppen til dama, bare at hun hadde stygge bukser på. Jeg ser poenget ditt med å balansere, men det må da finnes penere bukser enn høyvannsbukser til det formålet? Høyvannsbukser gjør at man ser mye kortere ut, siden det kutter av beina på en ekstremt uflatterende måte. Anonymkode: fa530...664 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2020 #17 Del Skrevet 10. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 time siden): Herreg...Kan ikke folk bruke de buksene de liker og trives med selv!!! Alle har jo også litt forskjellige kropper og fasonger, så bruk det du syns ser best ut selv på din fasong! Drit i hva andre mener og hva som er in da vel!! Anonymkode: e7f1b...d24 Jevnlig skjelles mine favorittplagg ut her inne, og sånn er det. Selv skjeller jeg ut mom jeans. Det fine er at uansett kan du gå med akkurat det du vil, og ta ikke kritikken så personlig. Anonymkode: 84316...508 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2020 #18 Del Skrevet 10. desember 2020 7 hours ago, AnonymBruker said: Helt grusomt Anonymkode: df9b9...794 Å herregud så jævlig det ser ut. Disse er bare så mye finere! Anonymkode: a979a...f55 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helgeline Skrevet 10. desember 2020 #19 Del Skrevet 10. desember 2020 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Er det "hat" mot mom jeans? Som plus size med eplefigur så eeeelsker jeg dette buksesnittet. Skinny jeans gjør at jeg ser topptung ut, det er ikke flatterende en plass for min figur. Så selv er jeg glad for at mom jeans er lett å få tak i nå. Har omtrent samme figur som modellen. Som dere kan se så balanserer det ut kroppen. På meg så ser stramme bukser ut som om jeg bare er boobs og skuldre. Anonymkode: f9c3f...cfe Jeg synes buksene der var fine på akkurat den kroppen. Skjønner godt hva du mener! AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har timeglassfigur, er høy men har litt mage selv om jeg er slank. Har også flat rumpe. Har bestilt sikkert 20 bukser i denne typen fra Zalando og nesten alle ser like jævlige ut. Har vært et par som ikke har vært aller verst men når lommene stort sett er på ryggen så ser det ikke bra ut på noen. I tillegg er de ofte for korte og man blir gående å fryse på leggene. Hip Hop buksene vi gikk med tidlig på 90 taller var mye mer flatterende. Anonymkode: 77636...5b4 Jeg har lik kropp som deg, og sliter også med mom-jeans. Det som ser best ut på meg er straight. Så det kommer helt an på kroppen dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2020 #20 Del Skrevet 10. desember 2020 Helgeline skrev (2 minutter siden): Jeg synes buksene der var fine på akkurat den kroppen. Skjønner godt hva du mener! Jeg har lik kropp som deg, og sliter også med mom-jeans. Det som ser best ut på meg er straight. Så det kommer helt an på kroppen dette. Ja kler nok de bedre, kler også bootcut. Men problemet er ofte lommene, de er feil plassert. Man får mye finere rumpe med lavere og større lommer. Har en Nudie Lin slim fit, den har slike lommer og får mye finere rumpe i den enn noen andre bukser. Lommene har alt å si Anonymkode: 77636...5b4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå