AnonymBruker Skrevet 9. desember 2020 #1 Del Skrevet 9. desember 2020 Noen som vet om et sted i Oslo som selger ordentlig kebabpizza. Alt jeg har prøvd her er bare en vanlig pizza med litt marinert kjøtt og potensielt litt saus, men som regel dårlig saus. Kebabpizza i Østfold er et helt annet vesen. Legger ved bilder av hva jeg tenker på. Kebabpizza i Østfold: Det er sånn pizzaen er i Østfold og Sverige. Helt perfekt, masse smak og kjærlighet. "Kebabpizza" i Oslo: Setter pris på hjelp. Har prøvd et par steder, men blitt skuffet. Anonymkode: 71ee3...041 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2020 #2 Del Skrevet 9. desember 2020 Balkan kebab og pizza hadde god kebabpizza sist jeg kjøpte der, men det er flere år siden så kan ikke love den er lik som før. Anonymkode: 60214...336 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2020 #3 Del Skrevet 10. desember 2020 4 minutter siden, AnonymBruker said: Balkan kebab og pizza hadde god kebabpizza sist jeg kjøpte der, men det er flere år siden så kan ikke love den er lik som før. Anonymkode: 60214...336 Utifra bildet ser det ikke ut som det jeg leter etter dessverre. Virker rett og slett som at Oslo har misforstått hva kebabpizza er, de burde dra til Sverige og få en leksjon fra opphavslandet... Anonymkode: 71ee3...041 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2020 #4 Del Skrevet 10. desember 2020 Happy Time på løkka! Anonymkode: d127e...a70 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2020 #5 Del Skrevet 10. desember 2020 1 minutt siden, AnonymBruker said: Happy Time på løkka! Anonymkode: d127e...a70 Takk! Herregud, takk!!!!!! Fant bilde og dette er hva de har: HELT RIKTIG!!!!! Tynn bunn, lite normal pizzasaus, mye kjøtt fra sånn rull og masse kebabdressing! Fy faen, nå er jeg fornøyd! Anonymkode: 71ee3...041 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måndagsbarn Skrevet 10. desember 2020 #6 Del Skrevet 10. desember 2020 (endret) AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Utifra bildet ser det ikke ut som det jeg leter etter dessverre. Virker rett og slett som at Oslo har misforstått hva kebabpizza er, de burde dra til Sverige og få en leksjon fra opphavslandet... Anonymkode: 71ee3...041 Jeg er også fra østfold og spiser helst på campinos, og den på balkan var veldig lik på smak og med samme kjøtt og saus. campinos er hakket bedre såklart, men kan ihvertfall si balkan hadde samme oppskriften^^ *edit; savner den på nordbysenteret.. nam nam! blir nok en sverigetur når coronaen gir seg og det er trygt! Endret 10. desember 2020 av Måndagsbarn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå