AnonymBruker Skrevet 9. desember 2020 #1 Skrevet 9. desember 2020 Blir så frustrert. Får mange forespørsler fra dominante/sadister mm, men mange virker uerfaren og skjønner ikke hva de driver med. Kjemi er også viktig for min del. Orker ikke bare være en knulledukke, som det ser ut som mange vil ha. De skjønner ikke hvor viktig det er med respekt, god kommunikasjon mm. Jeg er en sub som jobber hardt for den jeg er med. Strekker meg langt, selv om jeg har lite erfaring selv. Ønsker en jeg kan føle meg trygg sammen med og utforske, teste grenser mm. Hvor lang tid tok det for deg å finne den du passer med? Og hvordan utviklet det seg? Anonymkode: 529ac...0f4
SlemUlv Skrevet 9. desember 2020 #2 Skrevet 9. desember 2020 Tok meg 4 år, i bdsm miljøet, før jeg fant han jeg er med nå. Vi har vært sammen i 9 år. Vi begynte som venner, også etterhvert begynte vi å flørte, også lekte vi en måneds tid før han satte collar på meg 😃
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2020 #3 Skrevet 9. desember 2020 SlemUlv skrev (6 minutter siden): Tok meg 4 år, i bdsm miljøet, før jeg fant han jeg er med nå. Vi har vært sammen i 9 år. Vi begynte som venner, også etterhvert begynte vi å flørte, også lekte vi en måneds tid før han satte collar på meg 😃 Bare ser frem til å finne den rette😑 Er virkelig ikke lett..Kanskje jeg er for kravstor? For meg er den mentale biten veldig viktig da. Ønsker ikke det skal føles som en lek..Vil ha en som jeg er med som jeg ser i øynene å bare uuuuh😅 «jeg gjør som du sier jeg» (innefor harde grenser selvsagt) Du er heldig og regner med dere har det kjempe flott sammen☺️ Anonymkode: 529ac...0f4
SlemUlv Skrevet 10. desember 2020 #4 Skrevet 10. desember 2020 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Bare ser frem til å finne den rette😑 Er virkelig ikke lett..Kanskje jeg er for kravstor? For meg er den mentale biten veldig viktig da. Ønsker ikke det skal føles som en lek..Vil ha en som jeg er med som jeg ser i øynene å bare uuuuh😅 «jeg gjør som du sier jeg» (innefor harde grenser selvsagt) Du er heldig og regner med dere har det kjempe flott sammen☺️ Anonymkode: 529ac...0f4 Jeg tenker at det er greit å ha sine preferanser 😃 Den mentale biten har alltid vært viktig for meg også, og det er den heldigvis for ham også. Vi har nokså like grenser, jeg litt flere en ham pågrunn av helse. Du må rett og slett bare bruke tid på å bli kjent med folk, også se hvor ting går. Jeg var i miljøet for å få venner, joda jeg håpet jo på en Dom etterhvert. Men jeg tok tid, ble kjent med folk, lekte litt med forskjellige innimellom (hadde 3-4 faste), også falt han omtrent i fanget på meg *ler*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå