Gå til innhold

Izaria's u.lag!

Gjest Principessa

Anbefalte innlegg

Gjest Principessa
Skrevet

:smilbla::Hehe::Hehe::smilbla::smilbla::Hehe::Hehe::smilbla::smilbla::Hehe::Hehe::smilbla:

Jeg må virkelig ha verdens beste venninner!!

Har hatt et SUPERT utdrikningslag! Sitter å smiler nå ett døgn etter, og er så fornøyd at dere aner ikke! Kunne ikke hatt det bedre! Og jeg er litt melankolsk siden jeg vet at jeg aldri får den dagen igjen. For den var PERFEKT!! *gliser*

Dagen begynte jo med at L og jeg stod opp, spiste frokost og egentlig bare satt å ventet. Hi hi. Plutselig ringte det på døren og jeg gikk for å svare. En mann sa på telefonen at han måtte bli sluppet inn for å levere noe reklame. Så jeg åpnet døren nede og sa til L hva jeg også hadde hørt. Jeg var sikker på at dette var en av L sine venner (siden jeg visste at han skulle bli hentet 09:30), og da det banket på døren så åpnet jeg opp og der stod min forlover og min ene søster. Med kameraer og store smil. Jeg ble litt forfjamset, for det var jo L sin tur ut av huset først..men neida. Så på med bind for øynene og rosa stoffkrone. Inn i en bil og ut å kjøre. Etter en stund var vi fremme og jeg ble løftet ut av bilen og inn i min forlovers hus..der fikk jeg av meg bindet for øynene og der satt alle jentene, klare for frokost. Alle ikledd rosa klær! Så fine og gjennomførte alle mann!

Vin til frokost (smakte ikke akkurat godt..men ok) og pai, og nybakte boller og masse annet godt. Og alle hadde med seg kameraer og jeg var veldig midtpunkt. Det ble tatt bilder hele tiden! Etter en god frokost måtte vi plutselig gå til t-banen..og vi måtte gå på på første vognen. Der ble jeg geleidet inn til sjåføren av trikken og jeg hadde ansvaret for å si 'dørene lukkes' og 'neste stasjon er ...'. Jeg måtte også fortelle litt om hva som var på de forskjellige stedene..så på Smestad fikk alle passasjerene vite at det var Statoil stasjon, gynekologer og andre faciliteter.

Av på Nationaltheateret og på med bind for øynene igjen. (Kronen satt på hele tiden). Det høljeregnet...men det gjorde ingenting. Det var visstnok mange som stirret og lo, og jeg er også nå modell i Japan siden jeg ble stående ved siden av en gardist sammen med en haug av japanske turister. Av med bindet og vi skulle på omvisning på slottet. Som en ekte prinsesse som jeg er. Jeg har alltid hatt lyst til det, så det syns jeg var veldig morsomt å gjøre.

Etter en times tid der, var det på med bindet igjen , også gå et stykke til. Neste gang jeg fikk ta det av meg var jeg i toppetasjen av Grand hotell. Mere vin og inn til en deilig kroppsmassasje. ELSKER DET!! Og etter det var det på med bikini og ut til de andre jentene som satt ved bassenget og drakk drinker og spiste frukt. Helt herlig!

Etter noen timer der var det avgårde igjen...med bind for øynene og krona på.

Etter en del gåing var vi endelig fremme hos søsteren min sin leilighet, hvor mamma og pappa hadde vært tidligere på dagen og laget min yndlingsrett (biff med bearnaise ) og bløtkake. NAM! Her ble vi værende til 04:00 på natta. Jeg sov der...L kom travende ganske så full utpå morgenen..

Men vi spiste deilig mat, drakk masse vin og sprit og vin og sprit..Også var det pakkeleken og det var jeg helt elendig på. Gjettet to gaver ut av elleve ..så det ble mere shotting, for å si det sånn. Og resten av kvelden ble foran tv'n med 'singstar'...vi hylte og sang og danset og hadde det kjempe morro!

Tror vennene mine syns jeg var pinglete som ikke drakk meg snydens, men jeg var full på en god måte. Jeg var i godt humør hele dagen (med kronen på hele tiden) og jeg husker alle detaljer fra gårsdagen.

Hadde det som sagt FANTASTISK. Er superfornøyd og glad for at jeg har så mange gode venninner. Jeg digger de! Dere er de beste!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å, så gøy å lese! Tydelig at du var fornøyd med dagen! :)

Skrevet

En super dag!

Er også veldig glad for at jeg har så vanvittig flotte venninner!!!

Skrevet

for en super dag du må ha hatt

Skrevet

Dette virket som en super dag.. syns utdrikkningslag skal være sånn jeg...:-)

Skrevet

så kul dag! det hørtes utrolig gøy ut!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...