Gå til innhold

Hvor mye vann kan manholde før mensen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og, hvis man drikker mye lagrer kroppen den væsken mandrikker? Altså, om man drikker mange kopper med te, vil kroppen holde på alt dette vannet da? siden jeg leste på nettet at kroppen lagrer vann rett før mensen og velger å holde p det vannet? kjentejeg ble stresset nå i og med at jeg er rett rundt hjørnet på mensenog har drukket flere kopper med te...

Anonymkode: e69bd...877

Skrevet

Det gjør da ingenting at kroppen holder på væske? Hvorfor stresser du med det? 

Anonymkode: 6d10f...67f

• Liker 1
Skrevet

Eg sveller også opp som ein ballong, det går over og er ikkje farlig.

Anonymkode: b67bb...4eb

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det gjør da ingenting at kroppen holder på væske? Hvorfor stresser du med det? 

fordi det har vel noe med hvordan jeg framtsår blant folk da, vil ikke se hel.. ut heller..holder allerede på mye vann n og var redd for å holde på mer, skal på jobb i morgen og ja da begynner jeg å grue meg for hvordan jeg kommer til  se ut..

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

fordi det har vel noe med hvordan jeg framtsår blant folk da, vil ikke se hel.. ut heller..holder allerede på mye vann n og var redd for å holde på mer, skal på jobb i morgen og ja da begynner jeg å grue meg for hvordan jeg kommer til  se ut..

Nå troller du bare. For noe tull. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Som en badeball full av earl grey. 

Anonymkode: b552c...54f

• Liker 3
Skrevet

Man kan legge på seg 1-3 kg i vannvekt. Har med hormoner å gjøre.  Ingen ser om du legger på deg et par kg med vann.  Det går jo av igjen. 

Anonymkode: 72a25...794

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Man kan legge på seg 1-3 kg i vannvekt. Har med hormoner å gjøre.  Ingen ser om du legger på deg et par kg med vann.  Det går jo av igjen. 

Anonymkode: 72a25...794

Jo det synes veldig godt på meg...når det  legger seg rett på beina

Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Jo det synes veldig godt på meg...når det  legger seg rett på beina

Det synes på meg også, mest ansiktet, men det er bare jeg som legger merke til det. 

Å gå opp en kilo eller to pga vann i kroppen før mens er uunngåelig hvis det faktisk er sånn kroppen din reagerer, og mengden væske du har i deg i denne perioden spiller liten rolle fra eller til. 

Anonymkode: dd7b5...cca

• Liker 1
Skrevet

Jeg ser ut som jeg har lagt på meg 10kg rundt magen hver gang jeg får mensen. 
Legger på meg rundt 2-3 kg , men det varer bare et par dager, har en ekstra bukse som er en str større for de dagene 😅
Alle har forskjellige kropper, tviler på det gjør noen forskjell om du drikker mer eller mindre vann eller te rett før.

Anonymkode: 5747b...6e4

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...