Gjest gjesten Skrevet 7. august 2005 #1 Skrevet 7. august 2005 Noen som har erfaring med disse??. syns de er så innmari kule, men er litt usikker på hvordan buksene er i str og om de går mye utover å sån? Skal bestille på nettet
Tusseline Skrevet 7. august 2005 #2 Skrevet 7. august 2005 Den er kul ja, men har den dessverre ikke selv.
Gjest gjest.. Skrevet 7. august 2005 #3 Skrevet 7. august 2005 Er ikke det bare å gå i en butikk som har diesel og prøve der, også bestille på nettet? Hvor på nettet betiller du dem??
Fat Sally Lee Skrevet 7. august 2005 #4 Skrevet 7. august 2005 Jeg har allerede slitt ut et par... Så min erfaring er at de holder dårlig (min revnet etter max 5 mnd. vanlig bruk), og at de går ut MYE, så kjøp den minste du kommer inn i. Men kule er de!
Gjest Gjesta Skrevet 8. august 2005 #5 Skrevet 8. august 2005 Jeg digger dem, men de er litt dårlige i stoffet, og er ekstremt lave i livet.
Gjest Gjest Skrevet 8. august 2005 #6 Skrevet 8. august 2005 Nei er nok ikke bare å gå i en butikk og prøve for meg, bor temmelig langt unna plasser som har den buksa:( men hørtes ikke så lovende ut det her da...foresten så kjøper jeg på ebay. Bare et par hundre kr:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå