Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når får dere utbetalt lønn i desember?

Anonymkode: a4615...468

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den 12. var det vanlige der jeg jobbet.  

Skrevet

Har du lønningsdag den 20 skal du ha lønn utbetalt senest fredag ettermiddag nå i desember.

Anonymkode: bd244...55d

• Liker 2
Gjest Godhelg2019
Skrevet

Da skal du vel ha utbetalt den 18.desember.

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Har du lønningsdag den 20 skal du ha lønn utbetalt senest fredag ettermiddag nå i desember.

"Skal"? Er det lovpålagt av bedrifter og firmaer at desemberlønninger SKAL utbetales mye tidligere? Har alltid trodd at dette er en service som bedrifter generelt velvillig yter frivillig til sine ansatte, ikke fordi de MÅ.

Anonymkode: 062d7...44a

• Liker 1
Skrevet

18. regner jeg med. Vi fikk  lønn med halvt skattetrekk  i november, så det er ingen grunn til å utbetale tidligere for at vi skal ha penger til jukegaver.

Anonymkode: bb352...832

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

"Skal"? Er det lovpålagt av bedrifter og firmaer at desemberlønninger SKAL utbetales mye tidligere? Har alltid trodd at dette er en service som bedrifter generelt velvillig yter frivillig til sine ansatte, ikke fordi de MÅ.

Vedkommende mener nok fredag 18. 

Anonymkode: bb352...832

Skrevet

Vi får 15. hvis alle klarer å levere timelister innen i morgen (skulle vært inne den 5...). 

Anonymkode: 11104...8eb

Skrevet
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Den skal være utbetalt seinast på lønning dagen og siden banken kjører lønning i ukedagene må den være inn på den 18 denne gangen. 

Dette er noe de MÅ og SKAL, de kan ikke utbetalt den 21 til dømes. det er forseint. 

Anonymkode: 1bbdf...3b7

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Den skal være utbetalt seinast på lønning dagen og siden banken kjører lønning i ukedagene må den være inn på den 18 denne gangen. 

Dette er noe de MÅ og SKAL, de kan ikke utbetalt den 21 til dømes. det er forseint. 

Anonymkode: 1bbdf...3b7

Hun skrev "fredag" bare og ikke 18/12, dermed tolket jeg det som hun siktet til i morgen, som er fredag (men den 11/12).

Skrevet

Vi har vanligvis lønn 25. Vi får lønna utbetalt  15. desember i år. Halv skatt fikk vi på novemberlønna.

Anonymkode: b8757...998

Skrevet

Vi pleier å få 10. 

Anonymkode: 2d841...dd2

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hun skrev "fredag" bare og ikke 18/12, dermed tolket jeg det som hun siktet til i morgen, som er fredag (men den 11/12).

Mener ju ikke fredagen den 11/12 når det var snakk om lønningsdag den 20/12 det trudde jeg var åpenbart.

• Liker 1
Skrevet

Vi får desemberlønna, med halv skatt, i begynnelsen på desember. I år var det 8.desember.

Anonymkode: f6b4b...031

Skrevet

Hvilken del av "har lønningsdag den 20." var det dere ikke forsto?

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Det handler vel om at den 20. er på en søndag, ikke at det er desember. 

Skrevet

10.des. (M/halv skatt) 
Neste lønn er da 20.Jan 😬

Anonymkode: 76d7c...565

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...