Gå til innhold

Hjelp; speil som automatisk lukker seg når man låser bilen?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! 
Jeg har en golf 2014 model. Er det noen som vet om det er mulig å unngå at speilene automatisk lukker/folder seg når man låser bilen? I så fall, hvordan kan jeg skru av den funksjonen? Problemet er at når det er frost og snø, så fryser de fast så de ikke folder seg ut igjen når man skal kjøre. Er litt bekymret for at det vil ødelegge speilene, og tenker det hadde vært best å slå av den funskjonen om vinteren hvis det er mulig? 

Anonymkode: bbc97...2f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg får skrudd av denne funksjonen på min Volvo i hvertfall. 

Anonymkode: c529b...8b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sette seg ned med brukerhåndbok og lese den. Der står det garantert

Anonymkode: acd15...deb

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo "forvarme" bilen i appen/skjermen på dashbordet. Si du skal kjøre kl 0730, da setter du kupeen igang kl 0700. Da er den tint til du kjører?

Anonymkode: df73a...c3b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Du kan jo "forvarme" bilen i appen/skjermen på dashbordet. Si du skal kjøre kl 0730, da setter du kupeen igang kl 0700. Da er den tint til du kjører?

Anonymkode: df73a...c3b

Hvordan vet du at bilen til TS har denne funksjonen? 

Anonymkode: a7b2d...e8b

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Start radioen. Trykk Car. Trykk innstillinger nederst til høyre. Trykk speil og låsing (eller noe i den dur). Der kan du hake av for automatisk folding av speil.

(Har du virkelig ikke trykt rundt inne i radioen? Mange rare funksjoner der...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en 2015 Hyundai der jeg lurer på det samme. Der har jeg ikke funnet funksjonen for å slå av speilbretting. Hverken i manualen eller i menyene.

Anonymkode: a5027...bb2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for gode svar og råd, alle sammen! 😊 Fikk ordnet det nå, takket vær Audiots fine forklaring! (Burde virkelig trykt rundt inne i radion før nå, for nå fikk jeg skrudd av den håpløse regnsensoren som gjorde at vindusviskerene startet i hytt og pine også 😂 Takk!) 

Audiot skrev (På 10.12.2020 den 16.26):

Start radioen. Trykk Car. Trykk innstillinger nederst til høyre. Trykk speil og låsing (eller noe i den dur). Der kan du hake av for automatisk folding av speil.

(Har du virkelig ikke trykt rundt inne i radioen? Mange rare funksjoner der...)

Anonymkode: bbc97...2f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...