Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk for svar. Men får man den med norsk tekst på amazon? Og hva kommer i tillegg av moms og sånn?

Skrevet

Jeg vet ikke om den kommer med norsk tekst, men det koster ikke noe å sende dem en mail å spørre, du sparer jo nesten 500 kroner på dette så det skader ikke å sjekke. Hvis du kun bestiller denne koster det deg ca 23 kroner for levering (men jeg er litt usikker siden dette er et sett med 10 DVD'er, men skulle du i verste fall måtte betale høyeste leveringspris koster det deg likevel ikke mer enn 65 kroner, så du sparer mye uansett).

Gjest gjest1
Skrevet
Takk for svar. Men får man den med norsk tekst på amazon? Og hva kommer i tillegg av moms og sånn?

med moms og slikt (og høyt administrasjonsgebyr hos tollvesenet) lønner det seg nok ikke å gå for amazon her.

Skrevet

Sjekk www.play.com også. Mulig det kan lønne seg å bestille dem en for en derfra, så lenge de koster under 200,- pr.stk. Tviler, men er verdt å sjekke..

Skrevet

Takk for svar! Jeg skal kjøpe hele samleboksen, altså ikke enkeltvis. Tipper jeg går for å kjøpe den her i Norge, så slipper jeg alt stresset med moms og toll.

Skrevet

På Platekompaniet her i byen hadde de den til 900 kr tidligere i sommer i hvertfall. Var ikke noe salg eller noe.

Gjest gjest1
Skrevet

På nettsiden deres nå (platekompaniet) står det 2299,-

(damn! ;) )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...