AnonymBruker Skrevet 9. desember 2020 #1 Del Skrevet 9. desember 2020 Hei! Vi trenger et par overnattingsplasser til gjester. Vi har plass til å lagre madrasser på loft. Er det noen ulemper med å bruke dette sammenlignet med andre typer overnattingsplass som sammenleggbare senger eller annet? Anonymkode: 3c5ff...cbf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2020 #2 Del Skrevet 10. desember 2020 Burde gå greit for noen få netter. Om dere har bod eller garasje kan dere jo også oppbevare sånn stativ til å putte madrassen på så man kommer litt opp fra bakken, blir litt demping og bedre komfort. Det er vel det som er sammenleggbar seng? Anonymkode: aa455...45f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
newman01 Skrevet 10. desember 2020 #3 Del Skrevet 10. desember 2020 Oppblåsbar gjesteseng med en enkel overmadrass er godt. Mykt, temperert, og høy som en vanlig seng. Elektrisk vifte er inkludert i konstruksjonen, bare å fiske frem strømkontakten og finne et stikk. Gjesteseng VELOUR COMFORT 99x191x42/47 | JYSK 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2020 #4 Del Skrevet 10. desember 2020 Det er jo helt greit, ikke er det avhengig av at gjestene er like tunge og ligger i ro heller😊 Anonymkode: c4dee...5ff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2020 #5 Del Skrevet 10. desember 2020 Synes det på mange måter er å foretrekke. Sammenleggbar gjesteseng er som regel mindre behagelig enn en mer ordentlig madrass. Har brukt oppblåsbar madrass noen ganger, men den krever en overmadrass, i tillegg til at den også lager en del lyd når den som ligger i den flytter på seg. Når jeg sover over borte, fortrekker jeg i hvert fall selv å få en madrass, om det så blir å ligge "lavt"/på gulvet. Anonymkode: 4b668...480 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pappi Skrevet 10. desember 2020 #6 Del Skrevet 10. desember 2020 Husk at foreldre som kommer på besøk gjerne synes det er ubehagelig/tungt både å legge seg helt ned på gulvet og å komme seg opp igjen. For unge spreke folk bør det fungere fint. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2020 #7 Del Skrevet 10. desember 2020 Vet ihvertfall hva jeg foretrekker om jeg er gjest og det er ikke sammenleggbar gjesteseng eller oppblåsbar madrass. Vil mye heller ligge på vanlig madrass på gulvet. Jeg har vanlig madrass og overmadrass til mine gjester. Overmadrassen kan også legges på sofa når en tar bort ryggputene. Kjempedeilig å sove på begge alternativ Anonymkode: c7905...25c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå