Gå til innhold

Madrass som gjesteseng

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! Vi trenger et par overnattingsplasser til gjester. Vi har plass til å lagre madrasser på loft. Er det noen ulemper med å bruke dette sammenlignet med andre typer overnattingsplass som sammenleggbare senger eller annet? 

Anonymkode: 3c5ff...cbf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Burde gå greit for noen få netter. Om dere har bod eller garasje kan dere jo også oppbevare sånn stativ til å putte madrassen på så man kommer litt opp fra bakken, blir litt demping og bedre komfort. Det er vel det som er sammenleggbar seng? 

Anonymkode: aa455...45f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo helt greit, ikke er det avhengig av at gjestene er like tunge og ligger i ro heller😊

Anonymkode: c4dee...5ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det på mange måter er å foretrekke. Sammenleggbar gjesteseng er som regel mindre behagelig enn en mer ordentlig madrass. Har brukt oppblåsbar madrass noen ganger, men den krever en overmadrass, i tillegg til at den også lager en del lyd når den som ligger i den flytter på seg.

Når jeg sover over borte, fortrekker jeg i hvert fall selv å få en madrass, om det så blir å ligge "lavt"/på gulvet.

Anonymkode: 4b668...480

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk at foreldre som kommer på besøk gjerne synes det er ubehagelig/tungt både å legge seg helt ned på gulvet og å komme seg opp igjen. For unge spreke folk bør det fungere fint.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet ihvertfall hva jeg foretrekker om jeg er gjest og det er ikke sammenleggbar gjesteseng eller oppblåsbar madrass. Vil mye heller ligge på vanlig madrass på gulvet. Jeg har vanlig madrass og overmadrass til mine gjester.  Overmadrassen kan også legges på sofa når en tar bort ryggputene. Kjempedeilig å sove på begge alternativ 

Anonymkode: c7905...25c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...